Jak w temacie jestem ciekaw jak się spisuje ta skrzynia biegów w codziennym użytkowaniu? Czy odczuwacie dyskomfort przy zmianie biegów? Jakieś szarpnięcia? itp
Nigdy nie jeździłem automatem i od praktycznej strony użytkowania jestem zielony.
Niestety nie wiem z jakimi silnikami była stosowana.
SU1 jak się Wam sprawuje?
SU1 jak się Wam sprawuje?
Last edited by czerczil on 2010-01-17, 22:27, edited 1 time in total.
Czerczil cięzko to krótko opisać... więc zapraszam na jazdę probną 
Ja jestem bardzo zadowolony z tego automatu !
nie bylem absolutnie zwolennikiem automatów (bo nigdy ni jeżdziłem jak Ty), aż tu przejechałem się safi po mieście... i kupilem ją
do miasta w korki idealna.
moje zdanie takie że do manuala nie wróce! (moja połówka jest ze mną zgodna:) )
Jak narazie od września '09 zero problemów - oby tak dalej :p
Pozdro!

Ja jestem bardzo zadowolony z tego automatu !
nie bylem absolutnie zwolennikiem automatów (bo nigdy ni jeżdziłem jak Ty), aż tu przejechałem się safi po mieście... i kupilem ją

moje zdanie takie że do manuala nie wróce! (moja połówka jest ze mną zgodna:) )
Jak narazie od września '09 zero problemów - oby tak dalej :p
Pozdro!
Podpisuje się pod tym! Po wymianie oleju skrzynia chodzi idealnie.
Automat to rozwiązanie bardzo wygodne i nie odbierające przyjemności z jazdy. Dopóki nie kupiłem Szafy z automatem, zawsze mówiłem, że automaty są do doopy... teraz moje zdanie się zupełnie zmieniło, następne auto (o ile takie będzie
) też kupie w automacie!
Automat to rozwiązanie bardzo wygodne i nie odbierające przyjemności z jazdy. Dopóki nie kupiłem Szafy z automatem, zawsze mówiłem, że automaty są do doopy... teraz moje zdanie się zupełnie zmieniło, następne auto (o ile takie będzie

Last edited by Rosic on 2010-01-18, 19:00, edited 1 time in total.
Systematycznie serwisowana skrzynia (wymiana w niej oleju), jak tez niekatowanie jej na światłach sprawia, że jest ona praktycznie bezawaryjna. Odpowiednio traktowana powinna "przeżyć" samochód.
W Safrane nie montowano skrzyni SU1, tylko SU0 z silnikami 2.5 20V.
Typ o którym wspominasz montowano w Lagunie II.
W Safrane nie montowano skrzyni SU1, tylko SU0 z silnikami 2.5 20V.
Typ o którym wspominasz montowano w Lagunie II.
LM0 - to skrzynia automatyczna do L7X
SU1/SU0 - to skrzynia automatyczna do N7U
VM1 - to skrzynia manualna do N7U.
LM0 to oznaczenie wg Renault. Jest to skrzynia niemiecka producent ZF, model 4HP20.
Ta skrzynia ma jakis dziwny tryb uczenia się, w zależności od typu jazdy.
Nie ma w niej typowego trybu sportowego.
SU1/SU0 to oznaczenie wg Renault. Jest to skrzynia japońska, producent to Toyota (aisin warner) model AW 50-42.
SU1/SU0 - to skrzynia automatyczna do N7U
VM1 - to skrzynia manualna do N7U.
LM0 to oznaczenie wg Renault. Jest to skrzynia niemiecka producent ZF, model 4HP20.
Ta skrzynia ma jakis dziwny tryb uczenia się, w zależności od typu jazdy.
Nie ma w niej typowego trybu sportowego.
SU1/SU0 to oznaczenie wg Renault. Jest to skrzynia japońska, producent to Toyota (aisin warner) model AW 50-42.
Last edited by Daroot on 2010-01-19, 12:31, edited 2 times in total.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości