
Dławienie silnika po rozgrzaniu
Dławienie silnika po rozgrzaniu
Od dłuższego czasu mam problem z pracą silnika tzn jak jest zimny to mogę go katować ile wlezie i jest ok ale jak się zagrzeje to zaczyna się dławić. Wymieniałem już pompe paliwa, filtr paliwa filtr powietrza, świece kopułke i palec i dalej jest bez zmian. Czy może być tak że cewka po rozgrzaniu traci iskre ? Czy został mi już tylko karnister z benzyną i zapałki. 

Last edited by rbk1979 on 2010-03-20, 21:43, edited 1 time in total.
Po rozgrzaniu silnika podczas normalnej jazdy ok 60- 70 na godz. jest ok ale jak wcisne mocniej pedał gazu to silnik mocno szarpie, odpuszczam noge i jedzie dalej, sporo czytałem na róznych forach i to rzeczywiście może być sonda. Na zimnym silniku problem wogóle nie występuje. Pytanie teraz czy w domowych warunkach można sprawdzić sondę a jeżeli tak to jak ? 

Z tego co się orientuję to po odłączeniu sondy lub jakiejś innej wtyczki na pracującym silniku komputer uruchomi tryb awaryjny a skoro padł któryś z elementów sterowania silnika (sonda,czujniki,przepływomierz itp) to już w tym trybie komputer jest,więc na bank nie bedzie żadnej różnicy.wotek wrote:Odłącz ją i zobacz czy jest różnica. jeżeli tak to napewno nie sonda. Jeżeli nie będzie różnicy to na bank sonda.
Ja bym pojechał do elektryka i podłączył pod kompa.
Przyczyna może być też czujnik temperatury wody.Może wysyłać sygnał do sterownika że silnik wciąż jest zimny i poprostu zalewa go podając mu dawkę paliwa taką jak na zimnym.
Jak zapala na ciepłym silniku?Od razu czy trzeba go troche pokręcić?
Last edited by chicken19 on 2010-03-24, 17:52, edited 1 time in total.