Witam jestem nowy i nie znam się na tym, ostatnio zauważyłem niepokojącą rzecz. Przy dodawaniu gazu (pedał gazu) nie wraca od razu. wraca po 3s co jest dosyc niebezpieczne.
Rosna obroty i dodaje predkosc zamiast malec gdy nawet zdejmuje noge z pedalu.
Jezeli ktos mial taki problem prosze o odpowiedz:)
Pozdrawiam!
Safrane 2.5 sam przyspiesza.
Napisz co się dzieje na postoju na luzie.
Czy jak przegazujesz to obroty też tak długo spadają?
Manual czy automat?
Czy jak przegazujesz to obroty też tak długo spadają?
Manual czy automat?
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
sprawdź czy jak ręką wcisniesz gaz, a później odciągniesz pedał to schodzi z obrotów w normalnym tempie
przekręć i puść ręką przepustnicę bez napinania linki gazu, czy schodzi normalnie z obrotów ?
jeżeli oba testy wyszły pozytywnie to znaczy że masz problem z linką tj. gdzieś ma opór w pancerzu lub sam pedał się blokuje
przekręć i puść ręką przepustnicę bez napinania linki gazu, czy schodzi normalnie z obrotów ?
jeżeli oba testy wyszły pozytywnie to znaczy że masz problem z linką tj. gdzieś ma opór w pancerzu lub sam pedał się blokuje
Last edited by wazzabii on 2010-12-06, 22:52, edited 2 times in total.
"Live the dream" -John Z. DeLorean
1. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
2. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
1. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
2. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
Tak, no więc jak wyłączyłem silnik i nacisnąłem pedał gazu na maxa to sam nie wrócił. musialem odciagnac noga do tylu. To dosyc uciazliwe przy jezdzie. Gdy dodaje gaz na wlaczonym silniku podczas jazdy to powiedzmy na 3 przyspieszam do 60km/h i jak odpuszczam to ani obroty ani predkosc nie spadaja a wbrew pozorom sie nawet powiekszaja, sytuacja wraca do normy po 2,3 sekundach. Dzieje się tak przy każdym biegu, np. podczas nacisniecia sprzegla obroty zwiekszaja sie tak jakbym dodal "miedzygas" no a pedalu gazu nie dodaje.
Skrzynia biegów manualna.
Skrzynia biegów manualna.
Jutro sprawdze i zobaczymy, dzieki za pomoc. Ale wiem pierwszy test juz robilem i nie wraca ani pedal, ani obroty.wazzabii wrote:sprawdź czy jak ręką wcisniesz gaz, a później odciągniesz pedał to schodzi z obrotów w normalnym tempie
przekręć i puść ręką przepustnicę bez napinania linki gazu, czy schodzi normalnie z obrotów ?
jeżeli oba testy wyszły pozytywnie to znaczy że masz problem z linką tj. gdzieś ma opór w pancerzu lub sam pedał się blokuje
Poza tym komputer pokazuje spalanie, gdy nie dodaje gazu powinien pokazywac 0.0l (i jade na biegu) a pokazuje 0.0l dopiero po jakims czasie jak sie toczy...
na biegu jałowym (auto stoi) spalanie jest liczone w litrach na godzine (przeliczanie na dystans nie ma logicznego wytłumaczenia ponieważ auto stoi), podczas jazdy w kilometrach na godzine (dawka paliwa przeliczana na dystans jaki auto przejedzie przez godzine),
podczas hamowania silnikiem następuje zamknięcie wtryskiwaczy lub dawka jest bardzo znikoma przez dopiero może pokazywać 0 litrów/h lub też 0 litrów/km.
W innych przypadkach spalanie nie może wynosić 0.0
to są założenia teoretyczne, niestety mam diesla a tam tego ustrojstwa nei ma to nie moge tego skonfrontować z praktyką.
p.s.
obstawiałbym wine na zbyt duży opór wewnątrz pancerza linki
podczas hamowania silnikiem następuje zamknięcie wtryskiwaczy lub dawka jest bardzo znikoma przez dopiero może pokazywać 0 litrów/h lub też 0 litrów/km.
W innych przypadkach spalanie nie może wynosić 0.0
to są założenia teoretyczne, niestety mam diesla a tam tego ustrojstwa nei ma to nie moge tego skonfrontować z praktyką.
p.s.
obstawiałbym wine na zbyt duży opór wewnątrz pancerza linki
"Live the dream" -John Z. DeLorean
1. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
2. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
1. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
2. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
Dla zainteresowanych, Z linką było wszystko ok, zdjąłem ją z naciągacza i nitka sie naciągała. Problem był w dwóch sprężynach od naciągacza tej nitki, który połączony jest z przetwornicą. Nasmarowałem i jedną i drugą sprężynkę WD40 i działa jak marzenie. Nie wiem jak długotrwały jest to sukces, ale narazie działa. Pewnie z czasem trzeba będzie wymienić sprężynki. Wszystkim nasuwającym pomysły, DZIĘKUJE!:)