Co dziś zrobiłeś przy swojej Safi
Daroot, to niestety nie koniec moich przygód z naprawami
Jeszcze zostało mi kilka spraw do zrobienia:
- zlokalizowałem którędy niestety ucieka płyn chłodniczy. Puściła uszczelka przy pompie wody
A rozrząd niedawno był robiony, więc robota czeka mnie jeszcze raz
- do wymiany mam jeden z czujników ABS
- komplet 4 tarcz i klocków
- linki ręcznego
- naprawa elektrycznych szyb na zadzie
- zamontowanie osłony pod silnikiem
- zamontowanie zderzaka
- naprawa sprzęgła agregatu od klimy
- wymiana miski olejowej, bo pojawiło się mikro-pęknięcie
- wymiana kabinowego
Chyba to tyle z tego, co pamiętam...

Jeszcze zostało mi kilka spraw do zrobienia:
- zlokalizowałem którędy niestety ucieka płyn chłodniczy. Puściła uszczelka przy pompie wody

- do wymiany mam jeden z czujników ABS
- komplet 4 tarcz i klocków
- linki ręcznego
- naprawa elektrycznych szyb na zadzie
- zamontowanie osłony pod silnikiem
- zamontowanie zderzaka
- naprawa sprzęgła agregatu od klimy
- wymiana miski olejowej, bo pojawiło się mikro-pęknięcie
- wymiana kabinowego
Chyba to tyle z tego, co pamiętam...
To kasiasty jesteś widać 
Rozrząd założysz ten sam, tylko rozbierania dużo.
Najgorzej chyba będzie z czujnikiem ABS'u - próbowałem zdemontować dwa razy taki czujnik z piasty i niestety żadnego z nich nie udało mi się zachować w całości.
Chyba żeby całą piastę przełożyć z działającego.

Rozrząd założysz ten sam, tylko rozbierania dużo.
Najgorzej chyba będzie z czujnikiem ABS'u - próbowałem zdemontować dwa razy taki czujnik z piasty i niestety żadnego z nich nie udało mi się zachować w całości.
Chyba żeby całą piastę przełożyć z działającego.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
z tego co kojarzę jest to czujnik indukcyjny (reluktancyjny), wiązka do niego idąca powinna mieć 2 przewody, czujnik nie jest zasilany ! pod wpływem obrotu koła indukuje się w uzwojeniu czujnika siła elektromotoryczna - napięcie.Kedar wrote:
Co do czujnika, to chyba faktycznie będę musiał całej piasty poszukać...
odepnij wtyczkę i sprawdź miernikiem jaką rezystancję ma czujnik, powinna być dość mała. Czasami czujnik uznawany jest jako uszkodzony ponieważ odłożyło się na nim sporo opiłków z klocków hamulcowych przez które amplituda sygnału jest za niska i układ stwierdza uszkodzenie czujnika.
podaj liczbę przewodów w wiązce i rezystancję czujnika (jak będzie niemierzalna - OVERLOAD to znaczy, że czujnik kaput).
Chyba, że fachowiec Ci to sprawdzał, ale nie tylko komputerem, bo to nie musi być koniecznie trafna diagnoza (nawet jak CLIP tak pokazał), no chyba, że oscyloskopem to już tak

"Live the dream" -John Z. DeLorean
1. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
2. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
1. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
2. Renault Safrane phII 2.2dT G8T RXT
Wymieniłem rurę środkową tłumika, bo moja nie dość że była zespawana z pierwszym tłumikiem, to jeszcze miała kilka dziur A połączenie z końcowym tłumikiem ledwo się trzymało Kosztowało mnie to 73zł z przesyłką Od tego sprzedawcy
Last edited by lopez on 2011-02-12, 18:04, edited 2 times in total.
uporalem sie z bratem z wyciagnieciem nagrzewnicy. niestety preciekala. po stronie pasazera pod dywanem bajoro... troszke to trwalo... w poniedzialek wymiana nagrzewnicy i filtra kabinowego. jakies sugestie jak juz mam sciagnieta deske rozdzielcza?
PS. Czy przeciekajaca nagrzewnica mogla powodowac wadliwe dzialanie klimatronika? Namienie, ze kostke sprawdzilem. prad przewodza...
PS. Czy przeciekajaca nagrzewnica mogla powodowac wadliwe dzialanie klimatronika? Namienie, ze kostke sprawdzilem. prad przewodza...
świeże wysokie napiecie na świece
Witam , zakupiłem do mojej Initialki 3,0 24V nowy moduł zapłonowy (trzy podwójne cewki) , zamiennik francuskiej firmy , śmiga na tym aż miło pozdrawiam staszek
AUTO ROKU PLAYBOYA 1993
Wymieniłem łączniki stabilizatora z przodu i od razu zawieszenie ucichło i usztywniło się.
Wymieniłem podporę półosi (poprzednia była pęknięta) wraz z łożyskiem podporowym i ucichło szuranie, które przez 4 lata męczyło moje uszy i portfel.
Jak przyjdą zamówione poduszki tylnych amortyzatorów, to jeszcze wymienię i powinno być cacy z zawieszeniem.
Coś silnik głośno chodzi przy wysokich obrotach (od ok 3000 obr/min), a na biegu jałowym lekko buja budą - muszę znaleźć przyczynę, bo nie to strasznie wnerwia.
Wymieniłem podporę półosi (poprzednia była pęknięta) wraz z łożyskiem podporowym i ucichło szuranie, które przez 4 lata męczyło moje uszy i portfel.
Jak przyjdą zamówione poduszki tylnych amortyzatorów, to jeszcze wymienię i powinno być cacy z zawieszeniem.
Coś silnik głośno chodzi przy wysokich obrotach (od ok 3000 obr/min), a na biegu jałowym lekko buja budą - muszę znaleźć przyczynę, bo nie to strasznie wnerwia.
Umyłem Szafke.
Wymieniłem płyn chłodzący...silniki V mają dodatkowy ukryty odpowietrznik:D
Szukałem dalej czemu skrzynia wariuje, pomiary rezystancji przewodów skrzynia komp. skrzyni komp. skrzyni-komp.pokładowy
spawanie podstawy fotela
wymiana komputera klimatronika
zabawy blacharskie
wymiana schowka
odświerzanie skóry
zabawy z wachaczami
tankowanie podtlenku gazotu
To narazie na tyle.
Jutro podpinam skrzynie pod kompa, zobaczymy co powie ale czuje że zbliżamy się do celu.
Wymieniłem płyn chłodzący...silniki V mają dodatkowy ukryty odpowietrznik:D
Szukałem dalej czemu skrzynia wariuje, pomiary rezystancji przewodów skrzynia komp. skrzyni komp. skrzyni-komp.pokładowy
spawanie podstawy fotela
wymiana komputera klimatronika
zabawy blacharskie
wymiana schowka
odświerzanie skóry
zabawy z wachaczami
tankowanie podtlenku gazotu
To narazie na tyle.
Jutro podpinam skrzynie pod kompa, zobaczymy co powie ale czuje że zbliżamy się do celu.