PH1 2.2Si
Witam, ja może powiem coś od siebie o 2,2 12v. Safrane naprawde wygodne i świetnie wyciszone. Silnik ładnie i cicho chodzi ale niestety słaby do całej budy. Auto jak i w BMW 2,5TDS zaczyna coś się dziać przy 2500 tys obrotów a tak to słabiutko. V max mojej safranki na PB95 to 230 km/h LPG (instalacja BRC) 210km/h. Opony 195/65/15 wszystkie świeże filtry oraz oleje. Podczas wyprzedzania niestety jak na liczniku nie mamy 100 i 4biegu to słabo zupełnie jak bym jeździł jakąś astrą 1,6. Wiem teraz że jeśli bym miał wybierać to kupił bym Safrane z silnikiem 3,0. Choć też już jeździłem i nie ma strasznej rewelacji ale komfortem nadrabiają za co dziękujemy konstruktorom Renault.
Tylko 3.0 V6 jest na łańcuszku, reszta to paski rozrządu.chrisu wrote:To mam pytanie odnośnie tego silnika.
Rozrząd jest na pasku czy łańcuchu? Bo róznie piszą...
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
Re: PH1 2.2Si
tez mam taki silnik i jest zajebisty ,chociaz zamalo mocy ,i to troche przeszkadzaPawelSki99 wrote:posiadam Safrankę z tym właśnie silnikiem najechane ma 325tyś km i sprawuje sie swietnie jest bez awaryjny nie bierze oleju i do spkojnej jazdy wystarcza lecz przy tym aucie to brakuje mocy przy wyprzedzaniu. Jest to dosyc oszczedna jednostka max 12litrów gazu przy nodze w podłodze. Konstruktorzy tego silnika zasluguja na wielka pochwałę lecz ludzie którzy wepchneli go w safranke juz nie. Silnik swietny ale wedlug mnie to bardziej do clio lub megane.


WOJTAS WROCLAW!!!