Co dziś zrobiłeś przy swojej Safi
Zalałem zbiornik paliwa pod korek - wracając patrzę pod samochód a tam coś wisi. Pękła opaska podtrzymująca zbiornika.
Obok w mojej pracy, wąż i próbowałem spuścić paliwo do baniek - zapomnijcie, nie mogłem wciśnąć go głębiej niż 50cm we wlew.
Odkręciłem nakrętke w bagażniku, wywaliłem pływak i tamtędy zassałem paliwo.
Zostawiłem 20l.
Opaska przerdzewiała, zamówiłem nową w ASO - 77zł.
Dziękuje za pomoc tym którzy są w temacie.

Obok w mojej pracy, wąż i próbowałem spuścić paliwo do baniek - zapomnijcie, nie mogłem wciśnąć go głębiej niż 50cm we wlew.
Odkręciłem nakrętke w bagażniku, wywaliłem pływak i tamtędy zassałem paliwo.
Zostawiłem 20l.
Opaska przerdzewiała, zamówiłem nową w ASO - 77zł.
Dziękuje za pomoc tym którzy są w temacie.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
- franczesko
- Forumowicz
- Posts: 273
- Joined: 2010-02-25, 18:41
- Location: zgora
ja także miałem problem z opaska zbiornika również wisiała podobny płaskownik i już jest git
był:
SUZUKI GS500E 93' 500cm3 49KM czerwony
NISSAN SUNNY 92' 1.4 16v LPG 3d biały
RENAULT MEGANE 96' 1.8D Sedan bordowy
CITROEN XSARA COUPE 98' 1.6 LPG 3d zielony metalic
jest:
RENAULT SAFRANE RXE 97' 2.0 16v LPG zielony metalic
SUZUKI GS500E 93' 500cm3 49KM czerwony
NISSAN SUNNY 92' 1.4 16v LPG 3d biały
RENAULT MEGANE 96' 1.8D Sedan bordowy
CITROEN XSARA COUPE 98' 1.6 LPG 3d zielony metalic
jest:
RENAULT SAFRANE RXE 97' 2.0 16v LPG zielony metalic
Rufus wrote:Daroot, masz spaloną żaróweczkę w podświetleniu prawej części wskaźnika paliwa
Yyyyy... moze wskaznik sie tak daleko wychylił i ją trącił?

Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
- franczesko
- Forumowicz
- Posts: 273
- Joined: 2010-02-25, 18:41
- Location: zgora
W sumie komputer w aucie pokazał 78litrów. Ale weszło na pewno więcej, gdyż lałem pod sam korek, łącznie z odpowietrzeniem.
Natomiast ile, nie wiem - bo miałem około 20 litrów w aucie, więc ciężko stwierdzić
Stawiam że 83-84litry razem.
Natomiast ile, nie wiem - bo miałem około 20 litrów w aucie, więc ciężko stwierdzić

Stawiam że 83-84litry razem.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
Sumując latka to 14, 166.000 km i równo rok na podtlenku LPG - tyle wytrzymał u mnie oryginalny fabryczny wydech
dziura sie zrobiła na rurze między puszkami a same puszki też już miały dosyć... niestety
w sobotę w warsztacie wymiana całości od katalizatora do końca na polecany Ostrów Wielkopolski. Koszt z montażem 406 zł, 18 miesięcy pisemnej gwarancji...
Moim zdaniem "brzmi bardziej rasowo"
powyżej 3,5tyś obrotów, a czy głośniej ? ciężko powiedzieć bo, da sie wytrzymać i myśle ze za tą kasę to warto...
(nie potwierdzony koszt tego samego zestawu z BOSALA to ponoć ponad 1000zł
i do ściągnięcia z Belgi - dalej nie pytałem
)
Wybierajcie sami
Pozdrawiam Przemo
a jak przekroczyło 60-tkę na dystrybutorze to schylałem się czy nie ma "wodospadu" pod autem
mają spust te safranki...



w sobotę w warsztacie wymiana całości od katalizatora do końca na polecany Ostrów Wielkopolski. Koszt z montażem 406 zł, 18 miesięcy pisemnej gwarancji...
Moim zdaniem "brzmi bardziej rasowo"

(nie potwierdzony koszt tego samego zestawu z BOSALA to ponoć ponad 1000zł


Wybierajcie sami

Pozdrawiam Przemo
ja zaraz po wyjeździe z komisu, zalałem 76,5 L wachyfranczesko wrote:pod korek ile było litrów?




Last edited by Aga_i_Przemo on 2011-06-14, 13:46, edited 1 time in total.
JA pierdziu - też tak chcę!!! Tłumik końcowy do 2.2 dt robi tylko Bosal i kosztuje 1200 zł, środkowy ok 600 zł - jakieś 1,5 roku temu zmieniałem obydwa - chyba sporo ponad 2000 zostawiłem w warsztacie i 24 miechy pisemnej gwarancji.Aga_i_Przemo wrote:wymiana całości od katalizatora do końca na polecany Ostrów Wielkopolski. Koszt z montażem 406 zł, 18 miesięcy pisemnej gwarancji..
Jadąc na Guinnessa do Poznania autostradą przejechałem jakieś 70 km na świecącej się rezerwie i potem jakieś 40 km po wioskach do stacji - zatankowałem tam 79,9 litra ON - gdzieś mam ten paragon.
Przed Borkami wlazło 74 litry i jeszcze wkurwiaczek się nie świecił (albo żaróweczka padła

Last edited by Rufus on 2011-06-14, 20:17, edited 2 times in total.
Sam zalalem w Holandii 84 litry. Dziwilem sie gdyz wedlug manuala Safi ma zbiornik 80l
Juz myslalem ze mnie oszukali 
Znow w PL jak tankowalem w Gliwicach, gosciu na stacji myslalem ze z wrazenia padnie. Sam wlasnie patrzyl pod auto czy nie leje sie benzyna. Przyzwyczajony do VAGowskich 60 chcial wyciagal pistolet



Znow w PL jak tankowalem w Gliwicach, gosciu na stacji myslalem ze z wrazenia padnie. Sam wlasnie patrzyl pod auto czy nie leje sie benzyna. Przyzwyczajony do VAGowskich 60 chcial wyciagal pistolet

Do 2.2dt tłumik końcowy podobnie jak cały układ wydechowy jest wspólny z 2.5dt z phI. Mnie w styczniu kosztował końcowy 350zł po utargowaniu z tym że kupowałem jeszcze opaskę i wieszaki -łącznie 408 z przesyłką. Mam Walkera i jest na nim naklejka, że do 2.5dt. Z tego co wydzwaniałem to ceny kształtują się w granicach 400+ do 550 za Walkera i Bosala.
Mi weszło 83l ale na rezerwie było przejechane tylko 40km.
Mi weszło 83l ale na rezerwie było przejechane tylko 40km.
Rozebrałem podszybie żeby wyczyścić i wybrać wszystkie "śmieci" bo w środę umówiony jestem na serwis klimy. Przesmarowałem ruchome części mechanizmu wycieraczek, wymieniłem 3 pióra, zamontowałem spryskiwacze mgłowe (rewelacja!) i dopracowałem tylną wycieraczkę... parę godzin z bratem i browarkami zleciało ale są efekty 

Wczoraj safrana wylądowała na "palecie", dzięki temu bedę mógł przewozić ją widlakiem jak bedzie w częściach, a będzie
Dzisiaj wymieniłem regulator ciśnienia paliwa z 3bar na 4bar. Czy pomogło, okaże się jak autko wróci na drogi. Zakupiłem katalizator z metalowym wkładem Magnaflow ze stali nierdzewnej i łącznik elastyczny (również nierdzewka).

Dzisiaj wymieniłem regulator ciśnienia paliwa z 3bar na 4bar. Czy pomogło, okaże się jak autko wróci na drogi. Zakupiłem katalizator z metalowym wkładem Magnaflow ze stali nierdzewnej i łącznik elastyczny (również nierdzewka).
Decentralizacja to przyszłość.