Nowy punkt w regulaminie
Nowy punkt w regulaminie
Co sądzicie o wpisie w regulaminie o zasadach dotyczących składki rocznej?
chętnie pozbyłbym się również punktu 12.
chętnie pozbyłbym się również punktu 12.
Last edited by RedHead on 2012-04-22, 16:19, edited 1 time in total.
Decentralizacja to przyszłość.
Zgadza się, ale również rozważyłbym usunięcie punktu 17, albo powrócenie do przestrzegania tego punktu przez administrację.
Chyba, że chodzi o wyścig w ilości userów z landrynkowym forum zboka?
W sumie również przestrzeganie punktu nr 3 i 5 także pasowałoby zacząć przestrzegać. Rozumiem, że niektórzy wyrażają swoje emocje w dobrym celu omijając zabezpieczenia forum, ale nie fajnie będzie, gdy stanie się to rutyną.
Chyba, że chodzi o wyścig w ilości userów z landrynkowym forum zboka?
W sumie również przestrzeganie punktu nr 3 i 5 także pasowałoby zacząć przestrzegać. Rozumiem, że niektórzy wyrażają swoje emocje w dobrym celu omijając zabezpieczenia forum, ale nie fajnie będzie, gdy stanie się to rutyną.
Last edited by Rufus on 2012-04-22, 19:46, edited 1 time in total.
co do punkto 17 - masz rację, sam go nie przestrzegałem, ale wyszło mi to na dobre bo moglem użyć argumentu "ponad 1000 userów" w sądzie (historyjka do opowiedzenia na zlocie). Zaraz to posprzątam.
co do punkt 3 to wszystko zależy kto kiedy jest na forum z modów, niestety różnie to bywa. Może potrzebujemy więcej modów?
punkt 5 - rozumiem, że chodzi o zaostrzenie jego przestrzegania. Będziemy zwracać na to większą uwagę. Panowie MODzi czytają to?
A może większość osób ma odmienne zdanie na ten temat? W takim razie zachęcam do poruszenia wątku na ten temat.
co do punkt 3 to wszystko zależy kto kiedy jest na forum z modów, niestety różnie to bywa. Może potrzebujemy więcej modów?
punkt 5 - rozumiem, że chodzi o zaostrzenie jego przestrzegania. Będziemy zwracać na to większą uwagę. Panowie MODzi czytają to?
A może większość osób ma odmienne zdanie na ten temat? W takim razie zachęcam do poruszenia wątku na ten temat.
Decentralizacja to przyszłość.
Paweł, to nie przejdzie - szkoda zakładać kilka postów od jednego użytkownika. Zreszta taki problem był od zawsze i nie ma sensownego rozwiązania, bo zawsze będą niezadowoleni.kgb5 wrote:Ja proponuję dodanie zapisu ograniczającego ilość poruszanych problemów w temacie do jednego. Bez tego powstają takie kwiatki jak TU.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
- patrząc ze strony moda, to taki temat nadaje się tylko na śmietnik. Próba rozdzielenia go na kilka osobnych tematów jest zbyt czasochłonna.
- patrząc ze strony osoby, która szukałaby informacji w przyszłości - temat jest śmietnikiem, który tylko niepotrzebnie zajmuje czas na przeczytanie go.
- patrząc ze strony autora - temat idealny, bo dowie się wszystkiego w jednym temacie, a co go to obchodzi, że później nikt nie skorzysta z tej wiedzy...
Podsumowując - wolałbym mieć kilka tematów o pierdołach, niż jeden o wszystkim i o niczym.
A w tym konkretnym przypadku, to przy odrobinie własnych chęci i pomocy śrubokręta, kombinerek i multimera autor mógłby naprawić zdecydowaną większość "usterek".
- patrząc ze strony osoby, która szukałaby informacji w przyszłości - temat jest śmietnikiem, który tylko niepotrzebnie zajmuje czas na przeczytanie go.
- patrząc ze strony autora - temat idealny, bo dowie się wszystkiego w jednym temacie, a co go to obchodzi, że później nikt nie skorzysta z tej wiedzy...
Podsumowując - wolałbym mieć kilka tematów o pierdołach, niż jeden o wszystkim i o niczym.
A w tym konkretnym przypadku, to przy odrobinie własnych chęci i pomocy śrubokręta, kombinerek i multimera autor mógłby naprawić zdecydowaną większość "usterek".
Poprawiona wersja regulaminu:
zmieniony punkt 12 oraz dodany nr 19 i 20. Co sądzicie?
1. Forum dostępne jest bezpłatnie.
2. Na forum istnieje zakaz zamieszczania materiałów o treści erotycznej lub pornograficznej oraz linków do nich. To jest forum motoryzacyjne.
3. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
4. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
5. Na forum nie należy przeklinać. Zabronione jest prowadzenie osobistych kłótni, obrażanie innych użytkowników.
6. Wszelkie skargi należy kierować do administratora lub moderatorów forum.
7. Należy zakładać wątki (tematy) w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
8. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli np. mamy zapytanie dotyczące wymiany świec żarowych, zakładamy temat "Wymiana świec żarowych", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów.
9. Przed założeniem tematu prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - opcja "Szukaj"). Zajrzyj również do działu "Instrukcje obsługi" gdzie gromadzimy gotowe rozwiązania najczęściej występujących problemów.
10. Wszelkie tematy zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, będą usuwane.
11. Nie piszemy samymi dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku!
12. Jeżeli chcesz posiadać status klubowicza i mieć dostęp do tematów widocznych tylko dla klubowiczów, należy opłacić składkę 40zł na cel utrzymania serwera. Administracja forum nie czerpie korzyści materialnych z pobieranych wpłat. Wpłaty są dobrowolne. Status klubowicza otrzymujesz do końca roku w którym dokonałeś wpłaty. Zwroty nie będą uwzględniane.
13. Zabronione jest również tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" i liczby swoich postów na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie na PW.
14. Zabronione jest wstawianie wiadomości od użytkowników z blokadą konta. Naruszenie regulaminu będzie karane upomnieniem, lub zablokowaniem konta.
15. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii postów naruszających regulamin. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca taką opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną.
16. Decyzje Administratorów i Moderatorów nie podlegają dyskusji.
17. Konta nieużywane przez 6 miesięcy będą usuwane
18. Wszelkie reklamy (również pośrednie) "forum opozycji" (renaultsafrane.fora.pl) nie są dozwolone.
19. Osoba organizująca zlot w danym roku otrzymuje status klubowicza bezpłatnie na okres przyszłego roku.
20. Wszystkie tematy w działach mechanika i elektryka muszą dotyczyć JEDNEGO problemu. Jeżeli masz więcej pytań należy założyć osobne tematy.
zmieniony punkt 12 oraz dodany nr 19 i 20. Co sądzicie?
1. Forum dostępne jest bezpłatnie.
2. Na forum istnieje zakaz zamieszczania materiałów o treści erotycznej lub pornograficznej oraz linków do nich. To jest forum motoryzacyjne.
3. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
4. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
5. Na forum nie należy przeklinać. Zabronione jest prowadzenie osobistych kłótni, obrażanie innych użytkowników.
6. Wszelkie skargi należy kierować do administratora lub moderatorów forum.
7. Należy zakładać wątki (tematy) w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
8. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli np. mamy zapytanie dotyczące wymiany świec żarowych, zakładamy temat "Wymiana świec żarowych", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów.
9. Przed założeniem tematu prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - opcja "Szukaj"). Zajrzyj również do działu "Instrukcje obsługi" gdzie gromadzimy gotowe rozwiązania najczęściej występujących problemów.
10. Wszelkie tematy zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, będą usuwane.
11. Nie piszemy samymi dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku!
12. Jeżeli chcesz posiadać status klubowicza i mieć dostęp do tematów widocznych tylko dla klubowiczów, należy opłacić składkę 40zł na cel utrzymania serwera. Administracja forum nie czerpie korzyści materialnych z pobieranych wpłat. Wpłaty są dobrowolne. Status klubowicza otrzymujesz do końca roku w którym dokonałeś wpłaty. Zwroty nie będą uwzględniane.
13. Zabronione jest również tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" i liczby swoich postów na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie na PW.
14. Zabronione jest wstawianie wiadomości od użytkowników z blokadą konta. Naruszenie regulaminu będzie karane upomnieniem, lub zablokowaniem konta.
15. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii postów naruszających regulamin. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca taką opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną.
16. Decyzje Administratorów i Moderatorów nie podlegają dyskusji.
17. Konta nieużywane przez 6 miesięcy będą usuwane
18. Wszelkie reklamy (również pośrednie) "forum opozycji" (renaultsafrane.fora.pl) nie są dozwolone.
19. Osoba organizująca zlot w danym roku otrzymuje status klubowicza bezpłatnie na okres przyszłego roku.
20. Wszystkie tematy w działach mechanika i elektryka muszą dotyczyć JEDNEGO problemu. Jeżeli masz więcej pytań należy założyć osobne tematy.
Decentralizacja to przyszłość.
Wszystko OK, po za punktem 18, który przeczy sam sobie.
Jak można zakazać reklamować czegoś, co reklamujesz już w regulaminie?
Punkt 12 regulaminu przeniósłbym na 20 pozycję, tak aby tematycznie podobne punkty były obok siebie, a punkt 20 przesunąłbym na miejsce 9.
To chyba tyle moim propozycji - po za tym good job
Jak można zakazać reklamować czegoś, co reklamujesz już w regulaminie?

Osobiście nie pasuje mi ten punkt - usunąłbym go, lub zmienił na: Treści z reklamami innych for będą przed administrację redagowane lub usuwane."forum opozycji" (renaultsafrane.fora.pl)
Punkt 12 regulaminu przeniósłbym na 20 pozycję, tak aby tematycznie podobne punkty były obok siebie, a punkt 20 przesunąłbym na miejsce 9.
To chyba tyle moim propozycji - po za tym good job

Last edited by Rufus on 2012-05-08, 20:03, edited 6 times in total.
Kolejna wersja: punkt 18 usunięty i przekolejkownie.
1. Forum dostępne jest bezpłatnie.
2. Na forum istnieje zakaz zamieszczania materiałów o treści erotycznej lub pornograficznej oraz linków do nich. To jest forum motoryzacyjne.
3. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
4. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
5. Na forum nie należy przeklinać. Zabronione jest prowadzenie osobistych kłótni, obrażanie innych użytkowników.
6. Wszelkie skargi należy kierować do administratora lub moderatorów forum.
7. Należy zakładać wątki (tematy) w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
8. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli np. mamy zapytanie dotyczące wymiany świec żarowych, zakładamy temat "Wymiana świec żarowych", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów.
9. Przed założeniem tematu prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - opcja "Szukaj"). Zajrzyj również do działu "Instrukcje obsługi" gdzie gromadzimy gotowe rozwiązania najczęściej występujących problemów.
10. Wszelkie tematy zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, będą usuwane.
11. Nie piszemy samymi dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku!
12. Zabronione jest również tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" i liczby swoich postów na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie na PW.
13. Zabronione jest wstawianie wiadomości od użytkowników z blokadą konta. Naruszenie regulaminu będzie karane upomnieniem, lub zablokowaniem konta.
14. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii postów naruszających regulamin. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca taką opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną.
15. Decyzje Administratorów i Moderatorów nie podlegają dyskusji.
16. Konta nieużywane przez 6 miesięcy będą usuwane
17. Jeżeli chcesz posiadać status klubowicza i mieć dostęp do tematów widocznych tylko dla klubowiczów, należy opłacić składkę 40zł na cel utrzymania serwera. Administracja forum nie czerpie korzyści materialnych z pobieranych wpłat. Wpłaty są dobrowolne. Status klubowicza otrzymujesz do końca roku w którym dokonałeś wpłaty. Zwroty nie będą uwzględniane.
18. Osoba organizująca zlot w danym roku otrzymuje status klubowicza bezpłatnie na okres przyszłego roku.
19. Wszystkie tematy w działach mechanika i elektryka muszą dotyczyć JEDNEGO problemu. Jeżeli masz więcej pytań należy założyć osobne tematy.
1. Forum dostępne jest bezpłatnie.
2. Na forum istnieje zakaz zamieszczania materiałów o treści erotycznej lub pornograficznej oraz linków do nich. To jest forum motoryzacyjne.
3. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
4. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
5. Na forum nie należy przeklinać. Zabronione jest prowadzenie osobistych kłótni, obrażanie innych użytkowników.
6. Wszelkie skargi należy kierować do administratora lub moderatorów forum.
7. Należy zakładać wątki (tematy) w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
8. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli np. mamy zapytanie dotyczące wymiany świec żarowych, zakładamy temat "Wymiana świec żarowych", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów.
9. Przed założeniem tematu prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - opcja "Szukaj"). Zajrzyj również do działu "Instrukcje obsługi" gdzie gromadzimy gotowe rozwiązania najczęściej występujących problemów.
10. Wszelkie tematy zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, będą usuwane.
11. Nie piszemy samymi dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku!
12. Zabronione jest również tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" i liczby swoich postów na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie na PW.
13. Zabronione jest wstawianie wiadomości od użytkowników z blokadą konta. Naruszenie regulaminu będzie karane upomnieniem, lub zablokowaniem konta.
14. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii postów naruszających regulamin. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca taką opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną.
15. Decyzje Administratorów i Moderatorów nie podlegają dyskusji.
16. Konta nieużywane przez 6 miesięcy będą usuwane
17. Jeżeli chcesz posiadać status klubowicza i mieć dostęp do tematów widocznych tylko dla klubowiczów, należy opłacić składkę 40zł na cel utrzymania serwera. Administracja forum nie czerpie korzyści materialnych z pobieranych wpłat. Wpłaty są dobrowolne. Status klubowicza otrzymujesz do końca roku w którym dokonałeś wpłaty. Zwroty nie będą uwzględniane.
18. Osoba organizująca zlot w danym roku otrzymuje status klubowicza bezpłatnie na okres przyszłego roku.
19. Wszystkie tematy w działach mechanika i elektryka muszą dotyczyć JEDNEGO problemu. Jeżeli masz więcej pytań należy założyć osobne tematy.
Decentralizacja to przyszłość.