Hennessey Venom GT Spyder.

Wszelkiego rodzaju odnośniki z ciekawymi ofertami sprzedaży części i pojazdów znalezione w sieci.

Moderators: SURU, Moderator

Post Reply
User avatar
tom80
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 468
Joined: 2012-01-28, 21:22
Location: Brzeg Dolny

Hennessey Venom GT Spyder.

Post by tom80 »

LUDZI DZIELĘ NA DWIE GRUPY:

I-LUDZIE,KTÓRZY MÓWIĄ TO CO MYŚLĄ
II-LUDZIE,KTÓRZY MÓWIĄ TO CO INNI CHCĄ USŁYSZEĆ
Cakes

Post by Cakes »

Heh mozna tylko pomarzyc :(
pasta

Post by pasta »

osobiście wolałbym jakieś Pagani albo Viperka :-)
henry71

Post by henry71 »

pasta wrote:osobiście wolałbym jakieś Pagani albo Viperka :-)
pasta holero ty to jeszcvze lowelek :hyhy: :hyhy: :hyhy:
pasta

Post by pasta »

Lowelek mi się dzisiaj rozwalił więc szukam czegoś szybszego :P
Last edited by pasta on 2012-06-09, 23:02, edited 1 time in total.
User avatar
RedHead
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 1708
Joined: 2009-02-04, 01:08
Location: Weedon Bec
Contact:

Post by RedHead »

pasta wrote:Lowelek mi się dzisiaj rozwalił więc szukam czegoś szybszego
Loleczki? :rotfl:
Decentralizacja to przyszłość.
henry71

Post by henry71 »

RedHead wrote:
pasta wrote:Lowelek mi się dzisiaj rozwalił więc szukam czegoś szybszego
Loleczki? :rotfl:
albo wlotki :rotfl:
User avatar
matth
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 152
Joined: 2012-04-01, 16:35
Location: Poznań

Post by matth »

Jeździłem (tudzież upalałem :rotfl: ) trochę Oplem Speedsterem 2.2 16V czyli bratem bliźniakiem Lotusa Elise. Już te marne 140 koni robi z tego pudełka zapałek niezły pocisk - poniżej 6s do pierwszej setki i masakryczna zdolność zmiany kierunków jazdy i trzymania się w zakrętach. Nie mogę się doczekać zakończenia projektu 'kompresor' do żółtego pocisku. Wersja turbo mająca 200KM to już jest baaardzo szybki samochód. Nie potrafię sobie wyobrazić ponad 1000KM w czymś takim. Musi być mega zło :evil:
<Pozdrawiam>
pasta

Post by pasta »

Założyciel Lotusa głosił słynną maksymę że moc daje szybkość na torze a lekkość w każdej innej sytuacji. Dlatego nie lubię wynalazków typu Veyron
User avatar
matth
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 152
Joined: 2012-04-01, 16:35
Location: Poznań

Post by matth »

pasta, eeee Veyron to absolutny król motoryzacji. Od wszystkich innych szybkich aut odróżnia go to, że jest absolutnie wyrafinowany i komfortowy, a nie jak wszystkie inne potwory surowe, głośne itd.. W Bugatti przy 300 czy 350km/h dalej jest cicho i spokojnie, nic się nie rozpada, maska nie faluje itd..
<Pozdrawiam>
pasta

Post by pasta »

Nie zgodzę się z Tobą.
Veyron to techniczny majstersztyk,coś technicznie doskonałego- alle nie ma w sobie tego czegoś... Superauto powinno być piękne,wzbudzać jakieś emocje,graniczące z podnieceniem- a Veyron? Taki czołg brzydki który poza mocą i prędkością nie ma nic fajnego...
User avatar
patrys4891
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 3559
Joined: 2012-05-07, 14:41
Location: Warszawa

Post by patrys4891 »

A moim zdaniem właśnie to że jest taki inny, powoduje że jest fajny.
Pasta, można dyskutować o mocy, przyczepności, pojemności czy innych parametrach. Z wyglądu zawsze będą tacy, którym się będzie bardzo podobał i tacy, którym się będzie bardzo nie podobał.
Grunt że wszystkim podobają się Safranki :)
User avatar
matth
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 152
Joined: 2012-04-01, 16:35
Location: Poznań

Post by matth »

pasta, jeśli nie robi na Tobie wrażenia technika upakowana w Veyronie to ja nie wiem.. On ma wszystko fajne i do tego jest najszybszym drogowym seryjnie produkowanym autem świata.
<Pozdrawiam>
pasta

Post by pasta »

Ale jest ochydny... Technika techniką... Tak samo dlaczego ludzie wolą Ferrari 458 Italia( jedyne ładne i fajne dla mnie nowe auto z Maranello) od nowego McLarena o nazwie tak beznadziejnej że nie da się jej powtórzyć? Bo Ferrari obok minimalnie gorszej techniki jest piękne,zmysłowe i podniecajace. A McLaren oferuje tylko piekielnie dobrą technikę...

Oczywiście wielki szacunek za technike stosowana w Veyronach i McLarenach ale to nie może być stuprocentowe auto bo nie ma tego czegoś
User avatar
matth
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 152
Joined: 2012-04-01, 16:35
Location: Poznań

Post by matth »

pasta, hmm :) kiedyś miałem podobne poglądy, później zjeździłem prawie wszystkie bardziej i mniej popularne auta jakie można kupić (taką miałem prace przez 3 lata :) ) i poglądy ewaluowały ;-)
<Pozdrawiam>
pasta

Post by pasta »

math to pozazdrościć :-) czym z aut ciekawszych się kajtnęłeś,na ten przykład?;-)
User avatar
patrys4891
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 3559
Joined: 2012-05-07, 14:41
Location: Warszawa

Post by patrys4891 »

matth wrote:taką miałem prace przez 3 lata
A ludzie płacą grubą kasę żeby się przejechać 10 minut jako pasażer...
kgb5

Post by kgb5 »

pasta, a ja jestem podobnego zdania do Ciebie odnośnie wyglądu Veyrona, bo moim zdaniem nie zachwyca. Za to wrażenie na mnie robią szczegóły techniczne tego pojazdu jak np. posiadanie 12 chłodnic wody.

To auto zostało tak zaprojektowane, żeby niedoświadczony, ale bogaty kierowca nie przestraszył się poruszania z prędkością ponad 300 km/h. Nie wiem, czy jechałeś kiedyś z prędkością ponad 200 km/h, ale ja wtedy nawet w Safrane nie czuję się "pewnie" :)

Veyron posiada to coś, dzięki czemu nie będzie jednym z wielu Ferrari, które może i urzekają (mnie osobiście nie bardzo) wyglądem, ale tak jak pisałem - nie są wyjątkowe. Kto za 20 lat będzie pamiętał o Ferrari 458 Italia ?? To będzie jedno z wielu "ładnych" aut, ale nie zostawi po sobie takiej historii jak Veyron.
pasta

Post by pasta »

kgb5 wrote: Kto za 20 lat będzie pamiętał o Ferrari 458 Italia ?? To będzie jedno z wielu "ładnych" aut, ale nie zostawi po sobie takiej historii jak Veyron.
kgb5 no szczerze mówiąc nigdy nie patrzyłem na to w ten sposób- ale masz stuprocentową rację.
Podsumując- Veyrona szanuje,i zachwycam się techniką( chociażby rzadko spotykany układ silnika,te chłodnice) ale nie podoba mi się design i nie podbił mojego serca( jak chociażby Safranka :))
Post Reply