Hennessey Venom GT Spyder.
Hennessey Venom GT Spyder.
LUDZI DZIELĘ NA DWIE GRUPY:
I-LUDZIE,KTÓRZY MÓWIĄ TO CO MYŚLĄ
II-LUDZIE,KTÓRZY MÓWIĄ TO CO INNI CHCĄ USŁYSZEĆ
I-LUDZIE,KTÓRZY MÓWIĄ TO CO MYŚLĄ
II-LUDZIE,KTÓRZY MÓWIĄ TO CO INNI CHCĄ USŁYSZEĆ
Jeździłem (tudzież upalałem
) trochę Oplem Speedsterem 2.2 16V czyli bratem bliźniakiem Lotusa Elise. Już te marne 140 koni robi z tego pudełka zapałek niezły pocisk - poniżej 6s do pierwszej setki i masakryczna zdolność zmiany kierunków jazdy i trzymania się w zakrętach. Nie mogę się doczekać zakończenia projektu 'kompresor' do żółtego pocisku. Wersja turbo mająca 200KM to już jest baaardzo szybki samochód. Nie potrafię sobie wyobrazić ponad 1000KM w czymś takim. Musi być mega zło 


<Pozdrawiam>
pasta, eeee Veyron to absolutny król motoryzacji. Od wszystkich innych szybkich aut odróżnia go to, że jest absolutnie wyrafinowany i komfortowy, a nie jak wszystkie inne potwory surowe, głośne itd.. W Bugatti przy 300 czy 350km/h dalej jest cicho i spokojnie, nic się nie rozpada, maska nie faluje itd..
<Pozdrawiam>
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
Ale jest ochydny... Technika techniką... Tak samo dlaczego ludzie wolą Ferrari 458 Italia( jedyne ładne i fajne dla mnie nowe auto z Maranello) od nowego McLarena o nazwie tak beznadziejnej że nie da się jej powtórzyć? Bo Ferrari obok minimalnie gorszej techniki jest piękne,zmysłowe i podniecajace. A McLaren oferuje tylko piekielnie dobrą technikę...
Oczywiście wielki szacunek za technike stosowana w Veyronach i McLarenach ale to nie może być stuprocentowe auto bo nie ma tego czegoś
Oczywiście wielki szacunek za technike stosowana w Veyronach i McLarenach ale to nie może być stuprocentowe auto bo nie ma tego czegoś
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
pasta, a ja jestem podobnego zdania do Ciebie odnośnie wyglądu Veyrona, bo moim zdaniem nie zachwyca. Za to wrażenie na mnie robią szczegóły techniczne tego pojazdu jak np. posiadanie 12 chłodnic wody.
To auto zostało tak zaprojektowane, żeby niedoświadczony, ale bogaty kierowca nie przestraszył się poruszania z prędkością ponad 300 km/h. Nie wiem, czy jechałeś kiedyś z prędkością ponad 200 km/h, ale ja wtedy nawet w Safrane nie czuję się "pewnie"
Veyron posiada to coś, dzięki czemu nie będzie jednym z wielu Ferrari, które może i urzekają (mnie osobiście nie bardzo) wyglądem, ale tak jak pisałem - nie są wyjątkowe. Kto za 20 lat będzie pamiętał o Ferrari 458 Italia ?? To będzie jedno z wielu "ładnych" aut, ale nie zostawi po sobie takiej historii jak Veyron.
To auto zostało tak zaprojektowane, żeby niedoświadczony, ale bogaty kierowca nie przestraszył się poruszania z prędkością ponad 300 km/h. Nie wiem, czy jechałeś kiedyś z prędkością ponad 200 km/h, ale ja wtedy nawet w Safrane nie czuję się "pewnie"

Veyron posiada to coś, dzięki czemu nie będzie jednym z wielu Ferrari, które może i urzekają (mnie osobiście nie bardzo) wyglądem, ale tak jak pisałem - nie są wyjątkowe. Kto za 20 lat będzie pamiętał o Ferrari 458 Italia ?? To będzie jedno z wielu "ładnych" aut, ale nie zostawi po sobie takiej historii jak Veyron.
kgb5 no szczerze mówiąc nigdy nie patrzyłem na to w ten sposób- ale masz stuprocentową rację.kgb5 wrote: Kto za 20 lat będzie pamiętał o Ferrari 458 Italia ?? To będzie jedno z wielu "ładnych" aut, ale nie zostawi po sobie takiej historii jak Veyron.
Podsumując- Veyrona szanuje,i zachwycam się techniką( chociażby rzadko spotykany układ silnika,te chłodnice) ale nie podoba mi się design i nie podbił mojego serca( jak chociażby Safranka
