Co o nim sądzicie?
Co o nim sądzicie?
http://moto.allegro.pl/renault-safrane- ... 00536.html
Wygląda super, cena też do rzeczy idealne wyposażenie, teoretycznie serwisowany i sprawny jak zapewnia właściciel. Co to za skrzynia (dobry jest ten automat przy tym silniku?). Co sądzicie o tym egzemplarzu?
Może ktoś widział?
Ktoś ma doświadczenie z 2,0 z automatem? Jak się zbiera ile pali itd.
Wygląda super, cena też do rzeczy idealne wyposażenie, teoretycznie serwisowany i sprawny jak zapewnia właściciel. Co to za skrzynia (dobry jest ten automat przy tym silniku?). Co sądzicie o tym egzemplarzu?
Może ktoś widział?
Ktoś ma doświadczenie z 2,0 z automatem? Jak się zbiera ile pali itd.
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
A co oczekujesz od samochodu - jakich osiągów?
Niektórzy piszą że diesel całkiem fajnie przyśpiesza, dla mnie 2.0 to muł - ale każdy ma inne podejście.
Pamiętaj że te auto nie jest lekkie, motor 2.0 nie będzie demonem - więc żeby jechał będziesz go cisnął - automat dodatkowo podbija spalanie.
Co do automatu - ten sam który jeździ z silnikiem 2.5 - czyli japonski AW. Bardzo dobra skrzynia.
Ogólnie - szczerze szukałbym 2.5.
Niektórzy piszą że diesel całkiem fajnie przyśpiesza, dla mnie 2.0 to muł - ale każdy ma inne podejście.
Pamiętaj że te auto nie jest lekkie, motor 2.0 nie będzie demonem - więc żeby jechał będziesz go cisnął - automat dodatkowo podbija spalanie.
Co do automatu - ten sam który jeździ z silnikiem 2.5 - czyli japonski AW. Bardzo dobra skrzynia.
Ogólnie - szczerze szukałbym 2.5.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
Dzwoniłem do gościa, generalnie twierdzi, że wszystko jest ok, że wymieniony rozrząd- jak w ogłoszeniu, wspominał także o żarówkach wymienionych (na moje zapytanie) ale żadnych papierów na to i na nic innego nie ma ("nie zbieram"). Poza książką do 189.
Katalogowo 2,0 w manualu wypada bardzo korzystnie ok 10,5 do setki automat już właśnie gorzej- 12,6. Moja ma 14,9 a więc nie było by zbyt dużego przeskoku. Ale cena i stan (teoretycznie) są zachęcające mimo wszystko.
Katalogowo 2,0 w manualu wypada bardzo korzystnie ok 10,5 do setki automat już właśnie gorzej- 12,6. Moja ma 14,9 a więc nie było by zbyt dużego przeskoku. Ale cena i stan (teoretycznie) są zachęcające mimo wszystko.
Ładne auto ze zdjęć.
Zwróć uwagę na skrzynię, oraz zrób test zegarów (czy zapala się kontrolka skrzyni).
Poza tym standardowe sprawdzenie samochodu - nie chce dużo za nią
Zwróć uwagę na skrzynię, oraz zrób test zegarów (czy zapala się kontrolka skrzyni).
Poza tym standardowe sprawdzenie samochodu - nie chce dużo za nią

Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
Górny prawy róg zegarów. Kontrolka od skrzyni nie zapala sie na zapłonie, ale na teście zegarów tak. Jeśli na teście sie nie zapali to powinna zapalić Ci sie w głowie lampka ostrzegawcza. Oczywiście - żarówka mogła sie spalić, ale to już jest jeden powód do innego spojrzenia na skrzynie.
Do ASO to ja nie widze sensu jechać.
Do ASO to ja nie widze sensu jechać.
Na panelu klimatronika nie ma przycisku podgrzewanej przedniej szyby, ale to dlatego, że może jej po prostu nie być (nie była chyba wymieniona w wyposażeniu).mercg wrote:Po lewej stronie nie brakuje przycisku czasami?
Zgodnie z tym co chłopaki pisali, to kontrolka nie zapali się jeżeli włączysz zapłon, ale przy teście zegarów zapalają się wszystkie kontrolki, więc będziesz mógł przez to sprawdzić, czy na zapłonie kontrolka nie zapala się dlatego, że nie powinna, czy dlatego, że żarówka się spaliła/nie ma jej.mercg wrote:Jeżeli nie zapala się na zapłonie to jak zrobic test zegarów?
Tu masz TEST Istrukcja by Rufus - KLIK !!mercg wrote:Ale jak konkretnie zrobic test- nigdy nie miałem auta z klimą
Szukaj trochę bo wszystko jest opisane na forum!!
Jak tak się napaliłeś to jedź zobacz samochód, zrób te testy i przejedź się nim... ktoś cię uprzedzi to będziesz


Pozdrawiam Przemo
A test zegarów przełącznik od komputera na końcu wajchy wycieraczek i zerowanie wskazań kompa pokładowego trzeba przytrzymać.
I sie dzieje coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=s5BtxPr-LYI
I sie dzieje coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=s5BtxPr-LYI