Czas na wymianę rozrządu .
Czas na wymianę rozrządu .
Pompka wody i rolki oraz paseczek . Simeringi też .
Last edited by SURU on 2013-01-30, 13:40, edited 1 time in total.
You Brought Two Too Many .
OK, już po sprawie ! Rozrząd zmieniony . Pasek był OK ale z pompy się lało jak z rynny !!!
Dowiedziałem się też ciekawej rzeczy od mechanika . Chodzi o pasek wielorowkowy. Podobno jest to usterka fabryczna . Czasami ten pasek po bokach się wyciera i urywa wkręcając się w pasek rozrządu . Nie wiem czy tak można ale niektórzy stosują 5 rowkowy . Pasek 5 rowkowy się tak nie wyciera po bokach .
Dowiedziałem się też ciekawej rzeczy od mechanika . Chodzi o pasek wielorowkowy. Podobno jest to usterka fabryczna . Czasami ten pasek po bokach się wyciera i urywa wkręcając się w pasek rozrządu . Nie wiem czy tak można ale niektórzy stosują 5 rowkowy . Pasek 5 rowkowy się tak nie wyciera po bokach .
You Brought Two Too Many .
Pomijając kwestie techniczne zastosowania innego paska, to jaki to ma sens? Jeżeli pasek 6 rowkowy nawet wycierałby się po bokach, to zastosowanie paska 5 rowkowego spowoduje tylko tyle, że będzie wycierał się na jednym bokurysio123 wrote:Nie wiem czy tak można ale niektórzy stosują 5 rowkowy . Pasek 5 rowkowy się tak nie wyciera po bokach .
