Działanie AC w klimatroniku
Podłoga cała zrobiona zaraz po kupnie . Wszystko zakonserwowane i osuszone . Osuszone od wewnętrznej strony bo było trochę mokro.
Last edited by SURU on 2013-11-27, 21:43, edited 1 time in total.
You Brought Two Too Many .
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
Panowie - obydwaj macie rację. Jak sama nazwa mówi - AUTO - dopasowuje się do aktualnych potrzeb. Czyli może być na zmianę, zresztą od tego są czujniki które maja za zadanie wykrywać i ustawiać.
Można próbować słoneczko, ale ono działa chyba tylko powyżej jakiejś temp, dosyć wysokiej - bo to jest od nasłonecznienia, uruchamia (otwiera) wszystkie nawiewy.
Można próbować słoneczko, ale ono działa chyba tylko powyżej jakiejś temp, dosyć wysokiej - bo to jest od nasłonecznienia, uruchamia (otwiera) wszystkie nawiewy.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
witam
u mnie w 2.2dT też parowało i to mocno, tak że jak jechałem jakieś 60km (odległość) na zewnątrz -15' a w aucie szron na szybach (2 i pół osoby w aucie) wyglądaliśmy jak w saunie (tzn szron od środka na 2mm). Szyba przednia nie parowała bo miałem włączone odszranianie. Przyczyny 2 - jedna cała chłodnica klimy usyfiona, brak filtra kabinowego i przejściówki by go założyć, druga przeciek nad pedałami wewnątrz auta z dwururki obok czujnika temp. płynu, dodam że czujnik też szwankował) Po kolei wymieniłem dwururkę i założyłem używany czujnik. Niestety przy rozebraniu całego auta mechanicy nie wymyli chłodnicy klimy i musiałem to robić ręcznie przez otwór dmuchawy. Założyłem filtr kapinowy tzn zmodyfikowałem najtańszy wkład od passata - rozciąłem na pół i zamontowałem w kratkę - bo nie mam przejściówki - koszt przejściówki gdzieś ok 100zł) Połówka filtra da się ładnie wcisnąć w kratkę.
Minął rok i znów widzę że z dwururki (łączenie nad pedałami) zaczyna sączyć się płyn - ręce mi już opadają. Myślałem że to korek od zbiornika wyrównawczego - był tak stary że się nie odpowietrzał - wymieniłem na nowy. Nadal się sączy płyn do środka auta - a pracy i kosztów żeby się tam się dostać ... szkoda słów. Pozdrawiam
Z nowych spraw w tym roku to dwumas i sprzegło i poducha silnika górna 2000zł + 200zł + robocizna. Została cieknąca maglownica
u mnie w 2.2dT też parowało i to mocno, tak że jak jechałem jakieś 60km (odległość) na zewnątrz -15' a w aucie szron na szybach (2 i pół osoby w aucie) wyglądaliśmy jak w saunie (tzn szron od środka na 2mm). Szyba przednia nie parowała bo miałem włączone odszranianie. Przyczyny 2 - jedna cała chłodnica klimy usyfiona, brak filtra kabinowego i przejściówki by go założyć, druga przeciek nad pedałami wewnątrz auta z dwururki obok czujnika temp. płynu, dodam że czujnik też szwankował) Po kolei wymieniłem dwururkę i założyłem używany czujnik. Niestety przy rozebraniu całego auta mechanicy nie wymyli chłodnicy klimy i musiałem to robić ręcznie przez otwór dmuchawy. Założyłem filtr kapinowy tzn zmodyfikowałem najtańszy wkład od passata - rozciąłem na pół i zamontowałem w kratkę - bo nie mam przejściówki - koszt przejściówki gdzieś ok 100zł) Połówka filtra da się ładnie wcisnąć w kratkę.
Minął rok i znów widzę że z dwururki (łączenie nad pedałami) zaczyna sączyć się płyn - ręce mi już opadają. Myślałem że to korek od zbiornika wyrównawczego - był tak stary że się nie odpowietrzał - wymieniłem na nowy. Nadal się sączy płyn do środka auta - a pracy i kosztów żeby się tam się dostać ... szkoda słów. Pozdrawiam
Z nowych spraw w tym roku to dwumas i sprzegło i poducha silnika górna 2000zł + 200zł + robocizna. Została cieknąca maglownica

Mam pytanie jak zdjąć czujnik temp . płynu który daje informację do climatronika . Czujnik ten znajduje się nad gejami w rurce idącej do nagrzewnicy . Czy muszę spuszczać płyn bo myślę ,że chyba nie . Wydaje mi się ,że coś tam może polecieć z nagrzewnicy . Chyba ,że ustawię na słabe grzanie to wtedy poleci mniej ? Czy czujnik jest na gwint czy na zatrzask a może oring ? Trzymają go dwie małe śrubki . Czy jest dostępny ? Mam taki mały problem od niedawna . Gorące powietrze leci tylko jak wezmę na max . Gdy ustawię 19,20,21,22,23 itd to leci letnie .
You Brought Two Too Many .
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
odkręcić dwie śrubki i wyciągnaćrysio123 wrote: zdjąć czujnik temp . płynu który daje informację do climatronika
nie, zleci nie duzo płynu około szklanki.rysio123 wrote:Czy muszę spuszczać płyn
nie ma to znaczeniarysio123 wrote:Chyba ,że ustawię na słabe grzanie to wtedy poleci mniej ?
na oring. jak odkręcisz śrubkit o powinien wyjśćrysio123 wrote:Czy czujnik jest na gwint czy na zatrzask a może oring ?
rysio123 wrote:Mam taki mały problem od niedawna . Gorące powietrze leci tylko jak wezmę na max . Gdy ustawię 19,20,21,22,23 itd to leci letnie .
test climatronica co pokazuje?
OK, znalazłem . temp. pokojowa 1000-1200 omów , 90 st powinien wskazywać 100-200 omów.
Ej ale kucze , pokojowa ... mam auto trzymać w pokoju

Ej ale kucze , pokojowa ... mam auto trzymać w pokoju



Last edited by SURU on 2015-06-02, 16:11, edited 1 time in total.
You Brought Two Too Many .
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa