




fotochromy,
xenony,
2 strefowa klimatyzacja,
automatyczny obieg wewn.,
elektryczne fotele,
elektrycznie składane lusterka,
tempomat,
limiter prędkości,
hands free,
oświetlenie drogi do domu,
czujnik zmierzchu,
roletki w szybach w drzwiach tylnych,
czujnik deszczu - automatyczne wycieraczki,
przypisanie pamięci ( w tym przypadku) radia do karty,
otwierana tylna szyba w klapie w kombi,
automatyczne podnoszenie świateł w zależności od prędkości plus unoszenie świateł mijania przy włączeniu długich,
skrzynia 6 biegowa,
ESP,
automatyczny hamulec ręczny.
Co do mojego pojazdu jest to Renault Laguna II phII 2005 rok 2.0 16v turbo GT. Silnik doskonale znany z Megane RS. W Lagunie nieco słabszy i jego moc to 204 km. Turbina mitsubishi chłodzona cieczą. Wersja GT subtelnie różniąca się zderzakiem przednim, innym wzorem alufelg 17 cali, dodatkowo obniżeniem o -10mm w stosunku do standardu plus przyciemnione tylne szyby, inna kierownica oraz tapicerka skórzana czarno-czerwona (od 2006 roku cała czarna). I tyle różnic dla tej wersji. Jak kupiłem były założone sprężyny H&R -30mm (co 2 Laguna w DE jest tak obniżona). O ile w DE na pewno świetnie się to spisywało na krakowskich drogach po prostu szkoda mi było samochodu. Zmieniłem na zwykłe sprężyny Kayaba (takie idą w oryginale) i cieszę się komfortem. Dotychczas zmieniłem tylko hamulce przód, sprężyny oraz czujnik poziomowania xenonów tylny (zmora tego modelu). Autem jeździ mi się bardzo dobrze ale zawsze z miłą i olbrzymią chęcią wsiadam do Safrane

Na koniec trochę zdjęć. Po kliknięciu przekierowuje na fotosik i tam jest więcej zdjęć.



