Trzeba ustalić czy z parownika dochodzi zimne powietrze do pierwszej klapki tj. tej która jest odpowiedzialna za puszczenie tegoż powietrza albo na auto (zimnego) albo przez nagrzewnicę też na auto .
Hmmmmmm , wiem chyba ? MOżna sprawdzić czy woda przechodzi jakoś przez miedziane rurki , może ktoś wie . Jeśli to ta opcja w co nie wierzę to zapchane miedziane rurki są niedogrzane bo nie płynie prze nie woda.
rysio123, no własnie o tym mówię że tam wszystko zabudowane jest dość skutecznie.
Dlatego pisałem żeby sprawdzić czy ta dwururka jest gorąca czy tylko ciepła.
Hmmmm , no chyba dwie bo jest dwustrefowy klimatronic . Czyli lewa i prawa. Ale to nie stoi na przeszkodzie by zwisa dostały obie w pozycji "zimno" nie puszczają na nagrzewnicę . A jak puszczają to nagrzewnica jest zimna bo nie ma obiegu wody a nie ma dlatego bo miedziane rurki zasyfione .
Last edited by SURU on 2014-11-03, 21:31, edited 1 time in total.
proponuję rozgrzać samochód po czym utrzymywać stałą prędkość obrotową silnika około 3-4 tyś dać temp na maksa i trzymając tak obtoty sprawdzić czy nie zacznie lecieć ciepłe pow.zwiększając obroty powodujemy że zwiększa się wydajność pompy cieczy chłodzącej i jeśli zacznie grzać to znaczy że nagrzewnica zapchana w pizdiet. dziękuję to byłem ja "jażąbek"
Last edited by henry71 on 2014-11-06, 18:59, edited 1 time in total.
według mnie problem jest w czujniku przy pedale gazu. czasami nawet nie wyjdzie w teście. Z tego co pisałeś wcześniej to obie rurki tj. wejścia i wyjścia z nagrzewnicy są ciepłe więc tu jest ok. silniczki od klap można sprawdzić manualnie. tzn. włóż łapkę i sprawdź czy się otwierają. Można jeszcze dać na min temperaturę a później podnosić ją . Powinno byś słychać silniczek, pozdro. i powodzenia
Ja też nie wiem jak kolega to robi . Ale dalej nie wiem czy dmucha czy nie ? A rurki wlotowe mają być gorące . Niech kolega napisze coś więcej czy wcale ciepło nie idzie czy tylko na kabinę , a może lewa idzie i odwrotnie. Pisał coś o błędach ....
Z mojego skromnego doświadczenia wiem że w naszych safrankach rury którymi powietrze dociera do kratek bocznych nie trzymają szczelności powiem więcej na łączeniach puszcza klejenie i wentylator może sobie dmuchać ile wlezie ale pod kokpit