
PH1 3,0 V6 nie odpala
henry71 wrote:Widzę że podstawowym problemem jest brak umiejętności zdiagnozowania - na komp. marsz a <s>puzniej</s> później można walczyć dalej pozdrawiam
Komp kompem, ale najwazniejsze to znajomość działania i pomiarów czujników zwykłym miernikiem. W ten sposób znalazłem czujnik temp ecu który miał dwukrotnie przekroczoną rezystancję. Bez kompa też mozna

To zostało już zdiagnozowane na samym początku naszej walki z 3.0. Podmiana czujnika na rezystor pozwoliła odpalić, jednak po 2 dniowym postoju i załozeniu sprawnego czujnika safrana nawet nie mruknęła. Odpaliła po wyjęciu i przedmuchaniu regulatora ciśnienia paliwa.. Narazie odpalarysio123 wrote:Ktoś chyba pisał ,że czujnik temp . Wyjmij go i do gorącej wody . Można tak zmierzyć oporność.

Witam wszystkich pasjonatow Safi,
Oby ten covid19 nie rozpetal sie w Pl tak jak tutaje we Fr.
No ale co, moja Safa dostala jakiegos buga / blad od paru dni. Wszystko jest cacy jak jest zimna, ale co jak sie rozgrzeje i termostat sie zaczyna otwierac to wtedy zaczyna sie szarpanie, strzaly w rure, brak reakcji na pedal gazu i klapa. Dopier jak ostygnie to jest znowu cacy az sie nagrzeje i jest powtorka z rozrywki, juz dwa dni ja mekole i to samo. Nowa pompa paliwa/filtr, TDC czujnik, modul zaplonu, czujnik przepustnicy i temp powietrza,siliczek krokowy no i ten czujnik temp wody dla kompa/ kolor bialy. I ciagle to samo, nawet na drugim sterowniku to samo omometr mi sie sknocil i nie mam jak pomierzyc opornisc, ityle. A moze w kompie juz sie cos zarejestrowalo i dlatego ma fochy?? Mam tez extra cala wiazke ele do silnika, moze tam siedi blad?
Pzd, W
Oby ten covid19 nie rozpetal sie w Pl tak jak tutaje we Fr.
No ale co, moja Safa dostala jakiegos buga / blad od paru dni. Wszystko jest cacy jak jest zimna, ale co jak sie rozgrzeje i termostat sie zaczyna otwierac to wtedy zaczyna sie szarpanie, strzaly w rure, brak reakcji na pedal gazu i klapa. Dopier jak ostygnie to jest znowu cacy az sie nagrzeje i jest powtorka z rozrywki, juz dwa dni ja mekole i to samo. Nowa pompa paliwa/filtr, TDC czujnik, modul zaplonu, czujnik przepustnicy i temp powietrza,siliczek krokowy no i ten czujnik temp wody dla kompa/ kolor bialy. I ciagle to samo, nawet na drugim sterowniku to samo omometr mi sie sknocil i nie mam jak pomierzyc opornisc, ityle. A moze w kompie juz sie cos zarejestrowalo i dlatego ma fochy?? Mam tez extra cala wiazke ele do silnika, moze tam siedi blad?
Pzd, W