Regulamin forum dyskusyjnego
Regulamin określa zasady poruszania się i użytkowania niniejszego forum. Został on stworzony by zachować na forum porządek i miłą atmosferę.
Zanim zadasz pytanie lub otworzysz nowy wątek, sprawdź czy nie był on już wcześniej poruszany. Wykorzystaj do tego opcję SZUKAJ
1. Forum dostępne jest bezpłatnie.
2. Na forum istnieje zakaz zamieszczania materiałów o treści erotycznej lub pornograficznej oraz linków do nich. To jest forum motoryzacyjne.
3. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
4. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
5. Na forum nie należy przeklinać. Zabronione jest prowadzenie osobistych kłótni, obrażanie innych użytkowników.
6. Wszelkie skargi należy kierować do administratora lub moderatorów forum.
7. Należy zakładać wątki (tematy) w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
8. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli np. mamy zapytanie dotyczące wymiany świec żarowych, zakładamy temat "Wymiana świec żarowych", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów.
9. Przed założeniem tematu prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - opcja "Szukaj"). Zajrzyj również do działu "Instrukcje obsługi" gdzie gromadzimy gotowe rozwiązania najczęściej występujących problemów.
10. Wszelkie tematy zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, będą usuwane.
11. Nie piszemy samymi dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku!
12. Zabronione jest również tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" i liczby swoich postów na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie na PW.
13. Zabronione jest wstawianie wiadomości od użytkowników z blokadą konta. Naruszenie regulaminu będzie karane upomnieniem, lub zablokowaniem konta.
14. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii postów naruszających regulamin. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca taką opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną.
15. Decyzje Administratorów i Moderatorów nie podlegają dyskusji.
16. Konta nieużywane przez 6 miesięcy będą usuwane
17. Jeżeli chcesz dołączyć do grona osób ze statusem "klubowicz" należy przynajmniej raz pojawić się na ogólnopolskim OFICJALNYM letnim lub zimowym zlocie Safrane Klub Polska.
Status klubowicza otrzymuje się na stałe. Jedyną możliwością utraty statusu jest głosowanie wśród aktualnych klubowiczów lub decyzja administratora.
Składki na forum są dobrowolne i "co łaska" płatne na zlocie. Ile masz - tyle dasz.
Końcową decyzję o przyznaniu statusu oraz o sytuacjach wyjątkowych podejmuje administrator w porozumieniu z klubowiczami.
18. Osoba organizująca zlot otrzymuje status organizator zlotu
19. Wszystkie tematy w działach mechanika i elektryka muszą dotyczyć JEDNEGO problemu. Jeżeli masz więcej pytań należy założyć osobne tematy.
20. Użytkując forum zgadzasz się na używanie ciasteczek (ang coockies).
Regulamin forum
Regulamin forum
Last edited by RedHead on 2015-01-04, 17:09, edited 4 times in total.
Następujące punkty zostały zmienione:
Stare:
17. Jeżeli chcesz posiadać status klubowicza i mieć dostęp do tematów widocznych tylko dla klubowiczów, należy opłacić składkę 40zł na cel utrzymania serwera. Administracja forum nie czerpie korzyści materialnych z pobieranych wpłat. Wpłaty są dobrowolne. Status klubowicza otrzymujesz do końca roku w którym dokonałeś wpłaty. Zwroty nie będą uwzględniane.
18. Osoba organizująca zlot w danym roku otrzymuje status klubowicza bezpłatnie na okres przyszłego roku.
Nowe:
17. Jeżeli chcesz dołączyć do grona osób ze statusem "klubowicz" należy przynajmniej raz pojawić się na ogólnopolskim OFICJALNYM letnim lub zimowym zlocie Safrane Klub Polska.
Status klubowicza otrzymuje się na stałe. Jedyną możliwością utraty statusu jest głosowanie wśród aktualnych klubowiczów lub decyzja administratora.
Składki na forum są dobrowolne i "co łaska" płatne na zlocie. Ile masz - tyle dasz.
Końcową decyzję o przyznaniu statusu oraz o sytuacjach wyjątkowych podejmuje administrator w porozumieniu z klubowiczami.
18. Osoba organizująca zlot otrzymuje status organizator zlotu
Stare:
17. Jeżeli chcesz posiadać status klubowicza i mieć dostęp do tematów widocznych tylko dla klubowiczów, należy opłacić składkę 40zł na cel utrzymania serwera. Administracja forum nie czerpie korzyści materialnych z pobieranych wpłat. Wpłaty są dobrowolne. Status klubowicza otrzymujesz do końca roku w którym dokonałeś wpłaty. Zwroty nie będą uwzględniane.
18. Osoba organizująca zlot w danym roku otrzymuje status klubowicza bezpłatnie na okres przyszłego roku.
Nowe:
17. Jeżeli chcesz dołączyć do grona osób ze statusem "klubowicz" należy przynajmniej raz pojawić się na ogólnopolskim OFICJALNYM letnim lub zimowym zlocie Safrane Klub Polska.
Status klubowicza otrzymuje się na stałe. Jedyną możliwością utraty statusu jest głosowanie wśród aktualnych klubowiczów lub decyzja administratora.
Składki na forum są dobrowolne i "co łaska" płatne na zlocie. Ile masz - tyle dasz.
Końcową decyzję o przyznaniu statusu oraz o sytuacjach wyjątkowych podejmuje administrator w porozumieniu z klubowiczami.
18. Osoba organizująca zlot otrzymuje status organizator zlotu
Decentralizacja to przyszłość.