Malowanie całego auta

Wszystko co dotyczy nadwozia.

Moderators: SURU, Moderator

User avatar
SURU
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 1854
Joined: 2012-10-11, 18:20
Location: Opole Lubelskie

Post by SURU »

Ej no ale w nowe też trzeba łożyć i to nie mało . By utrzymać gwarancję to wszystko tylko w serwisie . Używany kupić kilku letni to jak pisałem wcześniej też koszty . W sumie każde auto generuje koszty . Z doświadczenia wiem , że Safi nie są takie drogie w utrzymaniu w porównaniu z nowymi .
You Brought Two Too Many .
User avatar
Atropos
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 1501
Joined: 2013-09-15, 11:39
Location: Ustroń

Post by Atropos »

rysio123, w nowsze też trzeba włożyć, owszem. Nie pisałem o nowym aucie, a do utrzymania gwarancji nie trzeba jeździć do ASO. Każde auto generuje koszty, ale auto nowsze-mniej zużyte wygeneruje mniejsze niż starsze-bardziej zużyte ,gdyby chcieć utrzymać porównywalny stan. Jak pisałem wcześniej, dla mnie auto musi być w stanie możliwie bliskim fabrycznego.

Jeśli miałbym jeździć szafą jeszcze 4 lata, to pozostaje jeszcze kwestia potencjalnej awarii ASB. Co prawda gdy byłem pierwszy raz na Clipie po zakupie auta, to w komputerze był zapisany historyczny błąd opisany jako "poważna usterka hydrauliczna", ale nie wiadomo do końca co to znaczy. Moja skrzynia była co prawda rozpołowiona do wymiany filtra i oleju, ale sami wiecie najlepiej, że z 4HP20 nigdy nic nie wiadomo.
User avatar
SURU
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 1854
Joined: 2012-10-11, 18:20
Location: Opole Lubelskie

Post by SURU »

Może i tak. W sumie nie o to chodzi. Można mieć i stare i nowe. Dwa lub trzy. Najważniejsze, że bez awarii.
You Brought Two Too Many .
Post Reply