Co dziś zrobiłeś przy swojej Safi
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa
10 moze 15 razy wyciągałem silniki z szafek. Preferuję wyciąganie górą, bez rozbierania przodu 
Aczkolwiek w biti było łatwiej rozebrać przód no i chyba dla zasady żeby się przekonać czy jest łatwiej - w 3.0. Nie jest łatwiej.
https://lh3.googleusercontent.com/-bUPO ... 0_3295.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-foBB ... 0_1428.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-SldJ ... 0_2908.JPG

Aczkolwiek w biti było łatwiej rozebrać przód no i chyba dla zasady żeby się przekonać czy jest łatwiej - w 3.0. Nie jest łatwiej.
https://lh3.googleusercontent.com/-bUPO ... 0_3295.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-foBB ... 0_1428.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-SldJ ... 0_2908.JPG
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
Wymieniłem olej,, filtr oleju, zmieniłem opony na zimówki, płyn w chłodnicy i .... chłodnicę 
Stara wyglądała już tak, żeberka odprowadzające ciepło kruszyły się w rekach, był przeciek w prawym dolnym rogu
Nie udało się dostać do 3,0 24V, gdzieś na magazynach zalegała nówka do 2,2DT (pasuje idealnie, zobaczymy w lecie jak sie będzie sprawować, na pewno nie gorzej niż stara
)
Cena 444,00 PLN do przyjęcia (i szczególne podziękowania dla mojego mechanika, który dał radę to znaleźć)

Stara wyglądała już tak, żeberka odprowadzające ciepło kruszyły się w rekach, był przeciek w prawym dolnym rogu
Nie udało się dostać do 3,0 24V, gdzieś na magazynach zalegała nówka do 2,2DT (pasuje idealnie, zobaczymy w lecie jak sie będzie sprawować, na pewno nie gorzej niż stara

Cena 444,00 PLN do przyjęcia (i szczególne podziękowania dla mojego mechanika, który dał radę to znaleźć)
Last edited by Slavek on 2015-10-22, 15:23, edited 1 time in total.
Wiem, tyle, że dostępność zerowa. Nawet używek nie ma. I tak cud, że stara lato przetrwała, wolałem nie ryzykować, bo powoli ubywało płynu (była drobna nieszczelność) i nie czekać aż się całkowicie rozleci. Na tej co teraz jest na pewno gorzej nie będzie. Pierwszy test ma za sobą - 30 minut w korku przy powrocie do domku - temperaturę trzymała nieco powyżej 2-giej kreski (na starej trzymała się przy 3-ciej przy podobnych temperaturach).
Prawdziwy test latem, ale czuję się pewniej, bo autko przez rok użytkowania sprawuje się znakomicie i żal byłoby z głupiego powodu doprowadzić do przegrzania silnika.
Prawdziwy test latem, ale czuję się pewniej, bo autko przez rok użytkowania sprawuje się znakomicie i żal byłoby z głupiego powodu doprowadzić do przegrzania silnika.
Więc komora silnika pomyta i ogólnie wyczyszczona . Teraz silnik idzie do specjalistów . Pompa do uszczelnienia i turbo do sprawdzenia bo nie miałem z nim problemów . No ale jak już będzie to niech sprawdzą . Sam pompy nie zrobię bo nie mam stołu do sprawdzenia i nie mam czujnika by ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku . Jest taki czujnik dostępny ale musi być z kątowym adapterem a to trochę bez sensu bo jest drogi .
You Brought Two Too Many .
Zamontowałem dzisiaj nowe świece zapłonowe- http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-rfc5 ... 73194.html .Kolejny krok w eliminacji wypadających zapłonów przy niskich prędkościach w mieście
Kilka dni temu wymieniłem kopułkę i przewody wysokiego napięcia.Zobaczymy co to da?

Musisz powoli sprawdzić wszystko co jest odpowiedzialne za brak iskry .
1. Cewka
2. Świece
3. Przewody
4. Wężyk podciśnienia
5. Filtr benzyny
6. Filtr gazu - jeśli masz
7. Filtr powietrza
Kompresja - bo jeśli denko jest wypalone to takie też objawy mogą być . Ktoś też tu pisał by zgasić światło i woda do kwiatków na przewody itp.
1. Cewka
2. Świece
3. Przewody
4. Wężyk podciśnienia
5. Filtr benzyny
6. Filtr gazu - jeśli masz
7. Filtr powietrza
Kompresja - bo jeśli denko jest wypalone to takie też objawy mogą być . Ktoś też tu pisał by zgasić światło i woda do kwiatków na przewody itp.
Last edited by SURU on 2015-10-22, 20:54, edited 1 time in total.
You Brought Two Too Many .