Witam,
Jak w temacie po 3 latach eksploatacji safranki na naszych drogach nadszedł dzień sądu.
Mianowicie do zrobienia są końcówki drążków, tuleje wahacza, łożyska amortyzatorów.
Należało by też rozrząd wymienić bo nie wiem kiedy i przy jakim przebiegu był robiony a już 3 lata śmigam w błogiej nie świadomości co jak i kiedy, na bieżąco tylko olej wymieniam.
Pytanie teraz do was drodzy użytkownicy jakie części polecacie do zawieszenia i jakie do rozrządu.
Robiłem rozeznanie u lokalnego sprzedawcy części i wiem że troszkę będę musiał wydać dla tego liczę na wasze opinie.
Pozdrawiam,
Szykuje się reanimacja zawieszenia oraz wymiana rozrządu
Re: Szykuje się reanimacja zawieszenia oraz wymiana rozrządu
Zobacz najpierw co zaproponuje i za ile. A po tym można wybierać.gines16v wrote:Witam,
Robiłem rozeznanie u lokalnego sprzedawcy części i wiem że troszkę będę musiał wydać dla tego liczę na wasze opinie.
Pozdrawiam,
Tuleje, poduszki i łożyska z Sasica do tego drązki i łączniki Delphi kupowałem rok temu za niecałe 650pln. W wakacje rozrząd INA 340, napinacz hydrauliczny INA 181pln i pompa Metelii chyba 130 do 2.5 benz.
Last edited by dogbert on 2016-02-02, 21:58, edited 1 time in total.
W najgorszym wypadku się wciśnie TRW dla odmiany. I zapomniałem, łączniki Meyle HD sa niewiele droższe niż zwykle ale lepiej wykonane. No i 4 lata gwarancjiSURU wrote:Z tulejami Sasica to się módl by nie wpadły bo do Safrany to jest loteria.

Last edited by dogbert on 2016-02-03, 23:01, edited 1 time in total.
Powodzenia . W sumie to te rzeczy które opisałeś to sam ogarniesz . Mam na myśli wymianę rozrządu i zawieszenie. Tylko pamiętaj o korbie na zero klin w zamach i marker lub blokada ze sklepu na dwa wałki jednocześnie . No i nie wiem jaki masz napinacz jeśli hydrauliczny to prosta sprawa jeśli rolkę to już musi być wstępne napięcie ale to może ktoś się inny wypowie jak to jest z tym zwykłym napinaczem .
You Brought Two Too Many .