Komputer silnika Ph1 96r 3.0V6 oraz problemy z nim związane
Problem
[quote="Daroot"]No Lublin to ścisłe epicentrum
Palcem nie będę pokazywał.
?
Tak naprawdę to jeszcze nie zostałem poproszony o pomoc.
Jedyna rada moja jest taka aby całkowicie odciąć wiązkę od kompa automatu.U siebie tak zrobiłem i było ok. Jeśli problem będzie dalej to pozostaje zmiana wiązki i sterownika na 92-94.?



Tak naprawdę to jeszcze nie zostałem poproszony o pomoc.
Jedyna rada moja jest taka aby całkowicie odciąć wiązkę od kompa automatu.U siebie tak zrobiłem i było ok. Jeśli problem będzie dalej to pozostaje zmiana wiązki i sterownika na 92-94.?
Gutek ale ja tak zrobiłem jak mi kiedyś radziłeś i u mnie wiązka od automatu jest odcięta. Jedynie co zostało to światła wsteczne i możliwość odpalenia auta. Komp od ASB leży w piwnicy. Poprawy brak a dodatkowo straciłem AC. Błąd jak był tak jest. Myślałem że się przyzwyczaję ale nie udało się
Jadę na kompa i zobaczymy co wyjdzie. Jeśli nie będzie błędów od razu będę Cię prosić o pomoc

po diagnozie Clipem były dwa błedy. Jeden na zdjęciu stały a drugi nie zdążyłem zrobić zdjęcia ale brzmiał mniej więcej tak "błąd wtrysku/aut skrzynia" Jest to błąd który mi się zapala podczas jazdy. Zostaje więc albo zmiana całej elektryki silnika na przed 95r albo kumaty elektryk który by mi pogrzebał przy obecnym kompie i wywalił powiązanie ze skrzynią automatyczną. Co do Klimatyzacji. Błędów brak na Clipie jak i na Klimatroniku. Po wciśnięciu guzika zero reakcji po za zwiększającymi się obrotami. Przy sprawdzaniu poszczególnych przycisków za pomocą Clipa każdy reagował pozytywnie więc domyślam się że panel jest sprawny a więc sygnał idzie do kompa ale gdzieś ginie po drodze do presostatu. Takie moje przypuszczenie. Teraz jeszcze takie pytanko odnośnie ciśnienia w kolektorze. U mnie na ciepłym silniku wacha się od 0.39 do 0.41. Nie wiem czy prawidłowe. Sonda pracuje czujniki temperatury pokazują prawidłowe właściwości po za temperaturą otoczenia gdzie to na Clipie wskazywała 38 stopni ale tu chyba chodziło o temperaturę zasysanego powietrza czyli mogło się ogrzać po drodze. Ogólnie podziękowania dla SURU za chęć pomocy i udostępnienie Clipa i poświęcenie swojego czasu. Czekam na sugestie co mogę zrobić. Drażni mnie wchodzenie silnika w tryb awaryjny gdyż dla silnika to nie jest za zdrowe na dłuższą metę. Pozdrawiam
Last edited by pawloplus on 2016-02-20, 12:44, edited 1 time in total.
Ciśnienie w kolektorze prawidłowe. W zasadzie jest to podciśnienie, bo na minusie.
Co do klimatyzacji, trzeba by spojrzeć w schemat i zewrzeć przewody, bo wygląda na to że wyjmując komp przeciąłeś obwód klimatyzacji.
Prędkościomierz Ci działa? Może brakuje mu sygnału prędkości.
Jak będę miał chwilę wieczorem to postaram się zerknąć w schematy, może jest rozpiska pinów wtyczki automata.
Co do klimatyzacji, trzeba by spojrzeć w schemat i zewrzeć przewody, bo wygląda na to że wyjmując komp przeciąłeś obwód klimatyzacji.
Prędkościomierz Ci działa? Może brakuje mu sygnału prędkości.
Jak będę miał chwilę wieczorem to postaram się zerknąć w schematy, może jest rozpiska pinów wtyczki automata.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
pawloplus wrote:Prędkościomierz mi działa. Ogólnie w aucie działa wszystko po za klima i co można zrobić z tym błędem? Tylko wymiana wiązki i kompa na stary typ bo raczej nie znajdę z mojego rocznika kompa od manuala
Hej, mam szesc kompow od manuala, moze ktorys bedzie sie nadawal ?
Komp od automata bedzie wyalal blad bo nie dostaje info od kompa skrzyni, da sie z tym jezdzic, tylko nie trzeba deptac. Przelecialem na nim pare wycieczek do Pl bez problemu.
OK,pawloplus wrote:Wojtekn możesz zrobić zdjęcie każdego kompa i mi przesłać na pw? Będe wdzięczny. Da się jeździć ale czasem trzeba depnąć i błąd drażni. Ja wiem że tak może być ale przyjedzie kupiec jak będę sprzedawać kiedyś auto i jemu nie wytłumaczy już a nie zamierzam wyciągać żarówek
Jutro zrobie pare fotek i przsle na pw.
W.