Również mam Pro Perfekta, chyba najlepszy wybór Trzeba wspierać polskie firmy.
Edit: jakie masz tam ciśnienie doładowania?
Last edited by Daroot on 2016-02-08, 10:24, edited 1 time in total.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
no to czas okazać efekty pracy.
No więc tak: Dp zrobiony 3'', wydech do końca 3'' Plus koncowy sebring. Dolot do turbo 3", Filtr stożkowy Pipecross, Orurowanie IC 60mm.
post pod postem ale co tam
Korekta zakończona, lakier zabezpieczony. Wcześniej trafiło sie trochę gratów w promocyjnych cenach.
pierwsza to wtryski z megane 3rs.
Druda dwumasa z megane 3rs wraz ze sprzęgłem po 3 tyś km.
Kolejna to kompletne lampy Xenon za 200zł 2 szt(kompletne)
Tak lakier samemu robiłem. Korekty lakierów i detaling to jest to kocham robić przy aucie. Korekta 3 etapowa na koniec odtluszczenie lakieru i powłoka z tuning kingz. A tu macie filmik jak powłoka zrzuca wodę po tygodniu od nałożenia.
dziś dzień wolnego więc zabrałem sie za to co mnie wkurzało, delikatnie pukanie w zawieszenie.
Zakupiłęm nowe oryginalne gumy stabilizatora zeby tam za szybko nie zaglądać.
Do tego nowe poduszki amortyzatorów, łozyska i mocowania spręzyn i na koniec wisienka na torcie gwint kw kupiony za 300zł :E B-)