
Złota Safrana 2.5
Myślę ,że większy problem mógł być ze śrubą wahacza. Tutaj nr 15
https://www.catcar.info/renault/?lang=e ... UxMA%3D%3D
https://www.catcar.info/renault/?lang=e ... UxMA%3D%3D
You Brought Two Too Many .
Nie pamiętam dokładnie poszczególnych śrub ale bywały takie, że 2dni zajmowało mi ich odkręcenie. A z rozkręceniem jednego z tych drązków (nr6) męczyłem sie około tygodnia.
Last edited by Dynika on 2018-09-11, 14:56, edited 1 time in total.
Cześć
Safrana ma się coraz lepiej, ostatnio udało mi się wyeliminować falowanie obrotów, które spowodowane było przez niepoprawnie działający przepływomierz.
Znalazłem także nieszczelność w dolocie, był to wężyk od odmy przy samym wejściu do silnika.
Sprawdzona została kompresja silnika, wszędzie równo po 12,3.
Zmieniło się także trochę wnętrze, co niektórym może się nie spodobać
(zdjęcia niebawem)
W planach są : wspawanie łatek na progach, wspawanie błotnika lewego tył, pospawanie prawego przedniego kielicha, dołożenie rozpórek przedniej oryginalnej oraz tylnej, myślę także o ropórce tunelu wydechowego, jestem pewien, że na pewno jej to nie zaszkodzi.
Po naprawie blacharskiej na montaż czekają już amorki Bilsteina.
... W dalszych planach mam także usunięcie wycieraczki i montaż lotki, nowego girlla oraz wnętrza z Initiale.
Safrana ma się coraz lepiej, ostatnio udało mi się wyeliminować falowanie obrotów, które spowodowane było przez niepoprawnie działający przepływomierz.
Znalazłem także nieszczelność w dolocie, był to wężyk od odmy przy samym wejściu do silnika.
Sprawdzona została kompresja silnika, wszędzie równo po 12,3.
Zmieniło się także trochę wnętrze, co niektórym może się nie spodobać

W planach są : wspawanie łatek na progach, wspawanie błotnika lewego tył, pospawanie prawego przedniego kielicha, dołożenie rozpórek przedniej oryginalnej oraz tylnej, myślę także o ropórce tunelu wydechowego, jestem pewien, że na pewno jej to nie zaszkodzi.
Po naprawie blacharskiej na montaż czekają już amorki Bilsteina.
... W dalszych planach mam także usunięcie wycieraczki i montaż lotki, nowego girlla oraz wnętrza z Initiale.
W wolnym czasie wprowadziłem kilka modyfikacji, okleiłem "alcantarą" wykładzinę bagażnika, wbrew pozorom jest łatwiejsza w utrzymaniu niż oryginalna, następnie wyłożyłem bagażnik matami butylowymi jako pierwszą warstwę wygłuszenia, dojdzie jeszcze na nią pianka, na zdjęciu widać że został kawałek,
niestety wyszła tam rdzawka... Zrobiłem też rozpórkę kielichów tylnych, każdy powinien ją zrobić
, moim zdaniem safrany rdzewieją właśnie dlatego że brakuje im sztywności (własnymi rękoma jestem wstanie ja rozeprzeć o 1mm na kielichach), w planach są jeszcze odkosy od tej zamontowanej rozpórki do dolnego mocowania kanapy, rozpórka za kielichami z tyłu, rozpórka podłużnic i przednich amortyzatorów, trzeba jedynie przerobić mocowanie jakiegoś plastiku po lewej, wymieniony płyn chłodniczy, a raczej jego cześć bo weszło jedynie 5litrów, przed zimą był wymieniany olej.
P.S: nie mogę do dodać załącznika, jakiś błąd


P.S: nie mogę do dodać załącznika, jakiś błąd

Rozporka własnej produkcji (średnica bardzo podobna do oryginalnej z 2.0) zrobiona tak, żeby nie trzeba było żadnych plastików przerabiać. Po otwarciu bagażnika, jej nie widać.
Nie wyszła idealnie... bo uderzyłem przy wyciąganiu i prawdopodobnie prowizoryczny spaw strzelił a tego nie zauważyłem, to też kiedyś będę robił nową z odkosami.
Dzisiaj załozona ta z 2.0 na przód
Nie wyszła idealnie... bo uderzyłem przy wyciąganiu i prawdopodobnie prowizoryczny spaw strzelił a tego nie zauważyłem, to też kiedyś będę robił nową z odkosami.
Dzisiaj załozona ta z 2.0 na przód

Last edited by Dynika on 2020-03-03, 19:35, edited 2 times in total.