Jaki silnik wybrać?

Wszystko co wiąże się z kosztami i utrzymaniem pojazdu.

Moderators: SURU, Moderator

Żuku
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 200
Joined: 2010-02-09, 11:32
Location: Warszawa

Post by Żuku »

dareczek730 wrote:nawet jeśli sprzęgło do zrobienia to warte ceny.Ale trzeba obejrzeć i ocenić na miejscu.
Ile chcesz przeznaczyć pln ?
Wiadomo jak najmniej , ze względu na to że każdy samochód ma coś do zrobienia nie ma używek idealnych, po za tym wolę kupić taniej i dołożyć w części bo ja wtedy wiem co zrobione , a to co mówią inni przy sprzedaży :znudzony: ;)
Last edited by Żuku on 2010-02-15, 09:51, edited 1 time in total.
dareczek730

Post by dareczek730 »

z drugiej strony nie kupuj trupa do reanimacji bo będziesz pod nim leżał regularnie i póżniej narzekał jakie to Renówki są awaryjne ;)
User avatar
RedHead
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 1708
Joined: 2009-02-04, 01:08
Location: Weedon Bec
Contact:

Post by RedHead »

Jeżeli to wysprzęglik to prawie 1000pln na początek :zalamany:
Decentralizacja to przyszłość.
Żuku
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 200
Joined: 2010-02-09, 11:32
Location: Warszawa

Post by Żuku »

dareczek730 wrote:z drugiej strony nie kupuj trupa do reanimacji bo będziesz pod nim leżał regularnie i póżniej narzekał jakie to Renówki są awaryjne ;)
Nie jest tak źle XM-a kupowałem to sprzedający mówił że laweta potrzebna , a ja nim odjechałem , dołożyłem parę złoty i autko śmiga , ale zobaczyłem safrane na allegro i ten układ wszystkiego w środku bardzo ładnie ułożony i tak jakoś wszystko pod ręką , no i te fotele welurowe iiiiii jakoś zapragnąłem tego autka po to żeby zobaczyć jak tym się jeździ z opisów wyczytałem że jest większe od XM-a i prawie tak samo komfortowe.
Wiadomo totalnej padaki nie kupię , nie jestem kamikadze :) i nie śpię na kasie :).
W każdym razie nie spieszę się ,na spokojnie może trafię coś okazyjnego , a po za tym muszę upłynnić swoje auto bo dwóch nie mogę mieć z racji że mieszkam w centrum i muszę mieć pozwolenie na parkowanie , bo inaczej słono trzeba płacić .
Więc na spokojnie mogę sobie o safranie na forum poczytać i podyskutować , zawsze to dodatkowe doświadczenie :)

[ Dodano: 2010-02-14, 23:19 ]
RedHead wrote:Jeżeli to wysprzęglik to prawie 1000pln na początek :zalamany:
są jeszcze reperaturki, nie zawsze od razu trzeba wymieniać cały wysprzęglik
dareczek730

Post by dareczek730 »

do tego nie ma reperaturki ;) Tylko Aso
Adolvo

Post by Adolvo »

Żuku wrote: no i te fotele welurowe iiiiii
z tego co widziałem już na kilku egz.
to w phII standardowe fotele welurowe są dużo gorszej jakości niż w phI..
że już nie wspomnę o wzornictwie :przestraszony:
Żuku
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 200
Joined: 2010-02-09, 11:32
Location: Warszawa

Post by Żuku »

dareczek730 wrote:do tego nie ma reperaturki ;) Tylko Aso
W Intercars znalazłem

http://sklep.intercars.com.pl/
dareczek730

Post by dareczek730 »

Żuku wrote:
dareczek730 wrote:do tego nie ma reperaturki ;) Tylko Aso
W Intercars znalazłem

http://sklep.intercars.com.pl/
Jak najbardziej reperaturkę pompy znalazłeś ale znajdż reperaturkę siłownika o którym mowa :cwaniak: ;)
Żuku
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 200
Joined: 2010-02-09, 11:32
Location: Warszawa

Post by Żuku »

Jutro w pracy się dowiem
dareczek730

Post by dareczek730 »

Heh sam znalazłem.ciekawe czy taki sam jest do 3.0 V6

numer AUTOFREN SEINSA D3540C
Żuku
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 200
Joined: 2010-02-09, 11:32
Location: Warszawa

Post by Żuku »

dareczek730 wrote:Heh sam znalazłem.ciekawe czy taki sam jest do 3.0 V6

numer AUTOFREN SEINSA D3540C
W sumie to nie wiem podałem link do intercars
i tam jest zestaw napraczy do wysprzęglika , właśnie D3540C,
do pompy swoją drogą.
dareczek730

Post by dareczek730 »

wygląda że , do wysprzęglika. cena 35,11 zł
No to problem z głowy.Wystarczy odpowietrzyć i dalej jazda.
Żuku
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 200
Joined: 2010-02-09, 11:32
Location: Warszawa

Post by Żuku »

zeszliśmy z tematu :)
Polecany był też silnik 2.5TD, choć czytałem gdzieś że to nie najlepsza jednostka .
dareczek730

Post by dareczek730 »

Tak.Silnik 2,5 to jeszcze PH1 a kolega raczej szuka PH2.
Żuku
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 200
Joined: 2010-02-09, 11:32
Location: Warszawa

Post by Żuku »

dareczek730 wrote:Tak.Silnik 2,5 to jeszcze PH1 a kolega raczej szuka PH2.
Nie koniecznie PH2, PH1 jak by troszkę ładniejsza , nie widziałem na żywo , jakoś nie mogę na mieście upolować
OxiDizer

Post by OxiDizer »

W wawie stosunkowo mało Safranek jeździ. Jak mieszkasz na bródnie to mogę Ci powiedzieć gdzie parkuje ciemnozielona ;)
User avatar
Rufus
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 1889
Joined: 2009-02-07, 20:36
Location: KRAKÓW

Post by Rufus »

2.5 dt bardzo fajny silniczek, tylko, że dość leciwy. Nie ma łańcucha ani paska, rozrząd jest na kołach zębatych - praktycznie niezniszczalny.
Jednak gdybyś decydował się na diesla, to raczej kieruj ku 2.2 dt - troszkę młodszy wynalazek, o podobnej mocy i wydaje mi się, że lepiej się wkręca (mniej muli od 2.5)
User avatar
RedHead
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 1708
Joined: 2009-02-04, 01:08
Location: Weedon Bec
Contact:

Post by RedHead »

2.5dt, czyli S8U według dialogysa wygląda tak: (czyli średnio zębato :P )
Attachments
ScreenHunter_01 Feb. 15 21.43.jpg
Last edited by RedHead on 2010-02-15, 22:46, edited 1 time in total.
dareczek730

Post by dareczek730 »

Oj Rafciu Rafciu ;)
Żuku
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 200
Joined: 2010-02-09, 11:32
Location: Warszawa

Post by Żuku »

Dziękuję wszystkim za garść informacji , dalej zobaczę co i jak. :)
Post Reply