Page 76 of 111

Posted: 2015-10-31, 10:13
by Atropos
Kolejny mod za mną :) Dodatkowo zostało usunięte źródło hałasu z tylnych prawych drzwi. W zawieszeniu trzeszczy mi odbój amora - po przekręceniu go trzeszczenie póki co ustało. Zobaczymy co będzie dalej.

Posted: 2015-11-01, 12:33
by Atropos
Wyczyściłem i zaimpregnowałem skórę na zimę.

Posted: 2015-11-01, 13:10
by SaszaKce
Jakich środków używasz Atropos, ?

Posted: 2015-11-01, 16:43
by Atropos
SaszaKce, do czyszczenia Gliptone GT15, miękka szczoteczka i mikrofibra. Impregnacja - Gliptone GT11 i mikrofibra.

Posted: 2015-11-01, 17:45
by SaszaKce
Ja ostatnio też zabrałem się za skórkę lecz pomieszałem środki, użyłem clenara Colourlocka a odżywke Gliptone GT15. Udało mi się dopiero zrobić tylko przednie fotele, ale efekt jest naprawdę bardziej niż zadowalający ! ;) Polecam każdemu kto jeszcze nic nie robił z skórką w swoim aucie albo do tej pory używał marketowych kosmetyków.

Posted: 2015-11-01, 18:26
by Atropos
Zgadzam się SaszaKce - różnica jest kosmiczna, szczególnie przy jasnych kolorach! Gdy pierwszy raz robiłem Ojczymowi skórę w Volvo i Daimlerze, to się dopiero okazało, w jakim kolorze jest tak naprawdę wnętrze :hyhy:

Posted: 2015-11-11, 16:34
by krzanu
Korzystając z wolnego dnia udrożniłem nagrzewnicę.. teraz śmiało mogę powiedzieć, że gorące powietrze leci z kratek ;) Wcześniej było lekko ciepłe :)

Posted: 2015-11-11, 17:24
by Atropos
A jak tego dokonałeś?

Posted: 2015-11-11, 21:17
by SURU
No właśnie ? Pewnie wąż i gorąca woda pod ciśnieniem w dwururkę .

Posted: 2015-11-11, 21:58
by krzanu
Rozłączyć dwururkę przy ścianie grodziowej mi się nie udało, zatem odłączyłem przy silniku węże, wszystkie otwory zaślepiłem co by wodą nie chlapnąć niepotrzebnie (woreczki śniadaniowe + gumka.. proszę nie śmiać . Woda zimna z węża pod ciśnieniem.. ciepłej nie miałbym skąd wziąć pod ciśnieniem ;) Zgodnie z obiegiem wypłukiwałem.. a do drugiego węża (powrotu) podłączyłem inny wąż aby ujście wody wyprowadzić poza maskę. Potem powietrzem pod ciśnieniem wydmuchałem ile się dało... trochę brudu wyszło. Zagotowałem w garnku 2l płynu chłodniczego z dodatkiem środka o udrażniania (Carlube radiator Flush). Potem dwukrotnie zalałem tym nagrzewnicę odczekując po kilkanaście minut, każdorazowo wydmuchując.. tym samym pozbyłem się zalegającej wody w nagrzewnicy której nie udało się wydmuchać. Poskręcałem, zalałem płynem, rozgrzałem silnik na wolnych obrotach aż puścił pełny obieg odpowietrzając układ ;) Teraz srogie mrozy nie groźne ;) 2 min na wolnych obrotach i dobrze ciepłym dmucha, co dla diesla nie jest złym wynikiem.. a naprawdę szału w tym względzie już nie było.

Posted: 2015-11-14, 22:05
by SURU
Proszę was o poradę . Silnik już poskładany . Brakuje mi wężyka tego który idzie do tego niebieskiego króćca . Wie może ktoś co to było ? Na zdjęciu przed demontażem jest . Może to przelew ?

Posted: 2015-11-14, 22:13
by Atropos
SURU, ja nie wiem jaki wężyk powinien iść do niebieskiego króćca. Wiem za to, że mam mokre majtki jak widzę taki "wylizany" silnik - dobra robota !!

Posted: 2015-11-14, 22:15
by SURU
Trzy tygodnie mi to zajęło !!!! Wszystkie wycieki usunięte . Turbo zregenerowane , pompa też . Dużo nowych przewodów i kabli . Wszystko wypiaskowane i pomyte a na koniec pomalowane farbą to temp. 650 st.

Posted: 2015-11-14, 22:38
by Atropos
Niektórzy powiedzą, że to nieopłacalne - inni, że nie mają czasu, żeby posprzątać swoje auto. Ja powiem - szacunek na maxa !!!

Posted: 2015-11-14, 22:46
by SURU
Dzięki !

Posted: 2015-11-14, 22:49
by RedHead
Super! Dobra robota! :ok:

Posted: 2015-11-14, 22:55
by SURU
Super !!! Dzięki . Naprawdę miło spędzałem czas i trochę tęsknie za taką robotą . Dobra muza w garażu , świetne samopoczucie i do pomocy Kasztelan ... aż chce się żyć .

Posted: 2015-11-14, 23:11
by SURU
Najważniejszy kąt wyprzedzenia wtrysku ... myślę ,że będzie ok !!!! Na zegarze dobrze wychodzi .

https://www.youtube.com/watch?v=OI_iV4nlEq0

Posted: 2015-11-16, 22:10
by mruczek
Elegancko SURU, podziwiam bo ja ostatnio przy wymianie żarówki w halogenie gimnastykowałem się pół dnia ;) przy dobrej muzyce i przy piwku właśnie ;) sporo pracy... zmieniłem też koła na zimowe i delektuje się teraz jazdą na piętnastkach :)