podgrzewanie przedniej szyby.

Sprawy związane z elektryką, schematy itp.

Moderators: SURU, Moderator

User avatar
Rufus
Forumowicz
Forumowicz
Posts: 1889
Joined: 2009-02-07, 20:36
Location: KRAKÓW

Post by Rufus »

Też przypuszczam, że jest tak jak szajbus pisze.
Nie wiem jaki musiałby być bezpiecznik, żeby wytrzymał obciążenie linii grzejnych obu szyb - wtedy sam bezpiecznik i przewody od przycisku do zabezpieczenia mogłyby robić za grzejnik.
Goalkeper

Post by Goalkeper »

Rufus wrote:Nie wiem jaki musiałby być bezpiecznik, żeby wytrzymał obciążenie linii grzejnych obu szyb - wtedy sam bezpiecznik i przewody od przycisku do zabezpieczenia mogłyby robić za grzejnik.
Bezpiecznik mógłby być jako zwykła blaszka :) W R25 był np. zastosowany taki bezpiecznik w postaci zworki i przepływały przez niego wszystkie możliwe prądy jakie płynęły w samochodzie. Co prawda po jeździe nie szło się tego złapać a w moim przypadku stało się tak, że obudowa z chwytakiem, w którym ów blaszka była zatopiona roztopiła się no i częściowo gniazdo się zdeformowało. Każdy użytkownik R25 obecny lub były miał na 90% przyjemność z tym walczyć, bo jak ten bezpiecznik siadł to 80-90% elektryki nie działało w samochodzie, jedyne co działało to oświetlenie awaryjne i zapłon.
Post Reply