Vel Satis...
Musze przyznac, że im dłużej patrze na Vel Satisa tym bardziej mi się on podoba. Kolego masz już kilka tygodni samochód to mógłbyś coś więcej napisac. Porównaj komfort, prowadzenie do Safrany i opisz. Napisz jak zużycie paliwa w ruchu miejskim jak jeździsz szybciej, jak fotele, światła, głośnośc pracy silnika, jak pracuje na zimno itd. Karta musi byc w czytniku żeby odpalic czy wystarczy, że masz ją przy sobie?
To tak jak mi, ogólnie auto mi się podobało poza przodem który był dla mnie bardzo brzydki ale od jakiegoś czasu zaczął mi się podobaćmercg wrote:Musze przyznac, że im dłużej patrze na Vel Satisa tym bardziej mi się on podoba. Kolego masz już kilka tygodni samochód to mógłbyś coś więcej napisac. Porównaj komfort, prowadzenie do Safrany i opisz. Napisz jak zużycie paliwa w ruchu miejskim jak jeździsz szybciej, jak fotele, światła, głośnośc pracy silnika, jak pracuje na zimno itd. Karta musi byc w czytniku żeby odpalic czy wystarczy, że masz ją przy sobie?

Komfort dużo lepszy niż w Safrane, fotele, przestrzeń zupełnie inna bajka, samochód konstrukcyjnie z innej epoki, bardzo wygodny i cichy w środku nawet przy prędkości 200km/h nie czuć, że się jedzie tyle, siedzi się wyżej, jest większa przestrzeń i na kiepskich drogach mam wrażenie że trochę gorzej trzyma się drogi znaczy bardziej wychyla na zakrętach ale to szczegół, po prostu che się jeździć i jeździć

Jak na razie jestem bardzo zadowolony i polecam, ale z tego co oglądałem , jeździłem kilkoma to warto kupić tylko bardzo zadbany i doinwestowany egzemplarz a ze znalezieniem takiego jest bardzo trudno jak ktoś nie dbał o ten samochód to po zakupie nas zrujnuje, zresztą i tak to loteria

Wyłacz na Boga tempomat - on daje zawsze 20 % wiecej.... Więc zejdziesz do 6 przy 120 na prędkościomierzu. Przy czym od razu mówie - nie piszcie że to nowe auto i wógóle bo jak w BMW 730dL wersja Monaco, rocznik 20111 (służbowy miałem, a co
) z aktywnym radarem i etc przy 7 biegowej skrzyni biegow tempomat dawal 20 % wiecej to nie uwierze ze w VelSacie jest inaczej

Zalerzy od terenu jak są ciągłe podjazdy to na tempomacie spali więcej ale jadąc po równej autostradzie powinno być mniejsze, zresztą jak ktoś chce jeździć o kropelce to nie kupuje auta klasy wyższej, coś za coś, tempomat przede wszystkim wygoda.Arcadio wrote:Wyłacz na Boga tempomat - on daje zawsze 20 % wiecej.... Więc zejdziesz do 6 przy 120 na prędkościomierzu.
Nikt nie pisze, że nowe bo ma już prawie 10 lat, ale w porównaniu do Safrane jest to całkiem inny 'nowy" samochódArcadio wrote:nie piszcie że to nowe auto i wógóle bo jak w BMW 730dL wersja Monaco, rocznik 20111 (służbowy miałem, a co) z aktywnym radarem

Co do kosztów to powiem tak- jak brałem od SzefaSzefówPrezesa szrotu u mnie części do swojej to zawsze jak się targowałem to było coś w stylu "wiesz ile kiedyś kosztowała maska do Safrany?"- nadmienie, że maski nie brałem. Raz nawet się z nim pokłóciłem bo nie chciał opuścic za lusterko
Tak samo jak do szafy kiedyś tak do VelSatisa teraz są drogie części. A że jest cały zelektronizowany tylko zwiększa koszty. Ale egzemplarz Pawła jest doinwestowany więc nie powinien miec dużych problemów z nim.

Też mam taką nadziejęAle egzemplarz Pawła jest doinwestowany więc nie powinien miec dużych problemów z nim.

tak wyglądamercg wrote:A ja jestem ciekaw jak wyglada z otwartą tylna klapą, bo linia jest taka dziwna, ze na pierwszy rzut oka wydaje się, że klapa nie powinna się otwierać

Last edited by pawelsafrane on 2012-12-12, 22:08, edited 1 time in total.
- patrys4891
- Forumowicz
- Posts: 3559
- Joined: 2012-05-07, 14:41
- Location: Warszawa