Page 2 of 2
Posted: 2017-08-18, 17:24
by patrys4891
Najważniejsza różnica z w fotelach między ph1 i ph2 to umieszczenie kompów. W ph1 były na spodzie fotela a w ph2 na podłodze. Heniek przekładał z ph1 do ph2 fotele i trochę miał z tym zabawy.
Tylko czy to akurat takie ważne?
Zagłówki zmieniły jakoś w 98 roku, więc możliwe że to są oryginalne.
Daroot wrote:Wy się czepiacie jakiegoś plastiku
No co? Nie ma punktu zaczepienia, to trzeba sobie jakiś znaleźć żeby pogadać

Posted: 2017-08-18, 17:50
by Jacek957
patrys4891 wrote: W ph1 były na spodzie fotela a w ph2 na podłodze
Raczej odwrotnie

W PH I komp fotela jest w podłodze a w PH II w fotelu

Posted: 2017-08-19, 21:06
by patrys4891
racja
Jacek957.
Chyba za dużo słońca zażyłem

Posted: 2017-10-07, 18:53
by pemek
Mały update:
-zrobiłem małe zakupy czyli olej do skrzyni, osłony przekładni, poliuretanowe tuleje stabilizatora przedniego i dostałem prezent od brata czyli zestaw głośniki + syczki firmy GMS razem z porządnym kablem żeby to wszystko połączyć
-dzisiaj zmieniłem olej w skrzyni, niby nie tak dawno wymieniałem ale nie zaszkodzi
-wymontowałem przekładnie kierowniczą z dawcy która jest w stanie idealnym dlatego niedługo przekładka tylko muszę jeszcze kupić nowe krzyżaki, przy okazji założę nowe osłony żeby tam chwile nie zaglądać
-udało mi się też wyjąć tylne i przednie zaciski z dawcy, przednie są całkiem ok, wszystko fajnie się rozkręca ale tylne to jakaś masakra, udało mi się na razie rozkręcić jeden i wyczyścić ale sama konstrukcja jest beznadziejnie przemyślana i gdyby nie to ze mam już kupione tarcze i klocki to chyba szukałbym czegoś z Espace lub Velka. Jak uda mi się rozkręcić oba to je pomaluje i złoże na zestawach naprawczych
-cdn...

Posted: 2017-10-10, 11:13
by Lukasz737
pemek, zrób manuala co do instalacji tych głośników, ma te same
Posted: 2017-10-10, 18:50
by pemek
Zrobie ale zanim je zaloze to bede wygluszal drzwi wiec chwile to potrwa :p
Posted: 2017-10-11, 07:46
by Lukasz737
jasna sprawa, jak robić to dobrze, polecam maty stp (nie mylić z producentem chemii samochodowej

0
Posted: 2017-11-15, 19:36
by pemek
Chwile nic nie pisałem ale przy samochodzie cały czas coś się dzieje:
-wpadła nowa maska bez wgniotki i grama szpachli ale niestety schodzi z niej bezbarwny więc auto na chwile obecną wygląda jak kupa
-wrzuciłem też sprawny pająk do odbijania kierunkowskazów i w końcu zaczęły odbijać w obie strony
-wleciał też używany pilot do sterowania radiem który nie skrzypi jak mój poprzedni
-zabrałem się też za regeneracje zacisków na razie tył więc zakupiłem 2 zestawy naprawcze wraz z tłoczkami, spray i płyn hamulcowy dot 4 firmy ATE. Trochę czyszczenia było żeby malowanie miało sens i było tez sporo walki z rozłożeniem i złożeniem tłoczków ale udało się i zaciski są już gotowe i czekają na montaż razem z nowymi tarczami i klockami firmy BOSH.
-ogarnąłem też sprawną przepustnice, wyczyściłem ją i zakupiłem nowy czujnik położenia
-zregenerowałem skórzaną kierownice czyli mycie, suszenie, szlifowanie drobnym papierem ściernym, odtłuszczanie, szpachlowanie bo jak widać na zdjęciach poniżej wypadła jedna dziurka, ponowne odtłuszczenie i w końcu 3 warstwy farby czarnej i 3 warstwy lakieru bezbarwnego (oczywiście wszystkie produkty przeznaczone do skór firmy RENOSKÓR)
Niedługo kolejny up z wymiany przekładni, przepustnicy i zacisków, cdn...
Zapraszam do galerii

Posted: 2017-11-15, 19:51
by SURU
pemek czujnik połoŻenia przepustnicy normalnie przykręciłeś nowy i na tym koniec czy adaptacja była potrzebna ?
Posted: 2017-11-15, 20:27
by pemek
Przykręciłem narazie nowy, jeszcze nie zakladalem calosci w auto bo brakuje czasu ciągle, a jak wogole wyglada adaptacja tego czujnika?
Posted: 2017-11-15, 20:51
by Daroot
Nie ma czegoś takiego w tym przypadku jak adaptacja.
Posted: 2018-02-11, 15:10
by pemek
Mały up
-przepustnica założona razem z nowym czujnikiem położenia
-założone zregenerowane zaciski tył, nowe tarcze i klocki
-wymieniony płyn hamulcowy na ATE
-zrobiłem też przegląd bez najmniejszych problemów
-wymieniony olej, standardowo Valvoline MaxLife 10w40, filtr oleju Knecht (btw. wie ktoś jak zmienić w komputerze serwis olejowy na 10tys?)
-korzystając z tego ze w pracy miałem mniejszy ruch auto dostało porządne mycie ręczne, wosk i mycie podwozia, wszystko na chemii z Sonaxa
Niedługo zabieram się za wymianę przekładni, od razu wlecą też nowe drążki TRW i zbieżność. W planach jest tez zregenerowanie lamp, w tym tygodniu wysyłam odbłyśniki na regeneracje do Krakowa, wlecą tez nowe żarniki. Coś się dzieje ale mam bardzo mało czasu na dłubanie bo praca 6 dni w tygodniu a auta używam na codzień
Pare fotek z prac:
Posted: 2018-02-11, 19:04
by mruczek
elegancko

Posted: 2018-03-04, 15:36
by pemek
Malutki up: przekładnia oczywiście nie założona z braku czasu bo sezon się zbliża, mrozy odpuszczają i w pracy młyn, każdy chce mieć piękne czyste auto itd. Z dobrych wiadomości: dotarły zamówione alufelgi 18" w stanie idealnym, opony 225x40 zakupione od brata po jednym sezonie, odbłyśniki wróciły z regeneracji, czasu nie mam na nic a gratów coraz więcej

Posted: 2018-03-04, 19:32
by Atropos
Najlepsze felgi z Vel Satisa
Posted: 2018-04-08, 16:37
by pemek
W safranie padło ostatnio łożysko alternatora, pomęczyłem się trochę i założyłem drugi (sprawny) alternator który miałem w pogotowiu z dawcy, przy okazji nowy pasek z Bosha bo stary trochę się przytopił gdy łożysko stanęło. Zaczęła stukać przednia poduszka lewego amortyzatora więc zakupiłem 2 nowe z Sasica po dobrej cenie, za 2szt zapłaciłem ok. 320zł (założe przy okazji wymiany spręzyn). Odwiedziłem wulkanizacje, gumy letnie założone na felgi z Velka, dostały metalowe wentyle i zostały wyważone z z testem drogowym, żadnego bicia, jeździ się elegancko tylko trochę koza

Szukam sprężyn obniżających auto o 4cm, znalazłem H&R ale tylko 3cm a to będzie za mało według mnie... Ma ktoś jakiś dostęp lub wie z jakiego auta będą pasowały?
Posted: 2018-04-08, 18:15
by Atropos
Nie koza, tylko kozak - świetnie to wygląda, choć przypuszczam, że komfort jazdy jest teraz zupełnie inny. - 3 cm będzie wyglądało jeszcze lepiej. Kupuj H&R, nawet się nie zastanawiaj

Posted: 2018-04-08, 19:07
by pemek
Fajnie ze sie podoba, na nowo zakochalem sie w safrance dzieki tej zmianie

Z komfortem myslalem ze bedzie gorzej ale dalej przyjemnie pokonuje nierownosci. Widzialem w miska temacie ze jego szafa jest na h&r 4cm w dol i wlasnie taki efekt chcialbym osiągnąć

Posted: 2018-06-24, 16:30
by pemek
Up:
-zregenerowane odbłyśniki zostały włożone w lampy, lampy w środku wymyte, nowe żarniki NextGen 5500k. Efekt przeszedł moje oczekiwania, lampy świecą jak nowe
-nowe świece Denso, kable Bougicord, palec BOSCH, kopułka BOSCH
-zrobiona diagnostyka CLIP, wyszło sporo błędów miedzy innymi z układem ABS i zmiennym wspomaganiem, więc trzeba będzie to porobić
-problem ze skrzynią ogarnięty, winna była wtyczka do czujnika położenia przepustnicy, został do ogarnięcia wyciek z małej złotej "miseczki" ale on poratował i miseczka już jest, osłona miseczki tez już jest i będzie wymieniona w najbliższy weekend
-zakupiłem wszystkie wahacze na tył, pójdą do piaskowania, uszkodzone tuleje zostaną zregenerowane jeśli będzie taka potrzeba
Ogólnie przy aucie coś się dzieje, za tydzień odstawiam auto na dłuższy czas - w planach do zrobienia jest wymiana tłumika miedzy katalizatorem a kolektorem wydechowym, wymiana przekładni i drążków, piaskowanie, regenerowanie i założenie zacisków przód, wymiana pompy ABS, założenie nowych poduszek amortyzatorów przednich, piaskowanie i malowanie proszkowe podstaw amortyzatorów

Ile uda się zrobic wyjdzie w praniu...
