To jest coś takiego:
http://www.ebay.ie/itm/150509807958
A tego techa to sobie sam montowałeś ?
Czy to uszkodzony komputer ECU ?
No artefakt pierwszej klasyTomkat wrote:To jest coś takiego:
http://www.ebay.ie/itm/150509807958
A tego techa to sobie sam montowałeś ?

Zmieniaj i będziesz miał spokój.Tomkat wrote:No porażka. Teraz to już się nawet włączyć nie chce jużNajgorsze jest to, że teraz jeżdże na benzynie i dalej szarpie. Jak zwalniam, albo puszcze gaz to szarpie samochodem przód tył
No serwis się zaczął zapalć od czasu do czasu.
Z kabli masz do podpięcia wtryskiwacze benzynowe czyli 8 przewodów + po stacyjce też weźmiesz z wtryskiwaczy (są sterowane masą). Elektrozawory czyli 2x2 kable do zlutowania i sondę jak się ktoś upiera bardzo. Czujnik temperatury reduktora ostatnie dwa przewody. Reszta czyli wtryskiwacze gazu, czujnik ciśnienia i poziomu są już na wtyczkach.
Nie ma tego dużo do roboty.
Jak masz czym sprawdź jaki jest powód że zygzak się zapala.