Page 2 of 2
Posted: 2017-10-12, 21:03
by Tomkat
To jest coś takiego:
http://www.ebay.ie/itm/150509807958
A tego techa to sobie sam montowałeś ?
Posted: 2017-10-13, 15:57
by dogbert
No artefakt pierwszej klasy

Wypruj to i wstaw coś normalnego. Do tego sterownika faktycznie jest nietypowy kabel. A i samo oprogramowanie to archaiczne okrutnie (niby działa, ale jak się coś zesra to klęska) bo ostatnie z 2010r wyszło. Staroć jednym słowem.
Posted: 2017-10-13, 17:06
by Tomkat
No porażka. Teraz to już się nawet włączyć nie chce już

Najgorsze jest to, że teraz jeżdże na benzynie i dalej szarpie. Jak zwalniam, albo puszcze gaz to szarpie samochodem przód tył

No serwis się zaczął zapalć od czasu do czasu.
Posted: 2017-10-13, 17:30
by dogbert
Tomkat wrote:No porażka. Teraz to już się nawet włączyć nie chce już

Najgorsze jest to, że teraz jeżdże na benzynie i dalej szarpie. Jak zwalniam, albo puszcze gaz to szarpie samochodem przód tył

No serwis się zaczął zapalć od czasu do czasu.
Zmieniaj i będziesz miał spokój.
Z kabli masz do podpięcia wtryskiwacze benzynowe czyli 8 przewodów + po stacyjce też weźmiesz z wtryskiwaczy (są sterowane masą). Elektrozawory czyli 2x2 kable do zlutowania i sondę jak się ktoś upiera bardzo. Czujnik temperatury reduktora ostatnie dwa przewody. Reszta czyli wtryskiwacze gazu, czujnik ciśnienia i poziomu są już na wtyczkach.
Nie ma tego dużo do roboty.
Jak masz czym sprawdź jaki jest powód że zygzak się zapala.
Posted: 2017-10-13, 18:12
by Tomkat
A czy te błędy w czasie jazdy zapisują się w pamięci ? No bo to gaśnie i jak pojadę do kogoś to co powiem ?

Posted: 2017-10-13, 19:23
by SURU
TAK