Page 3 of 111

Posted: 2011-01-31, 13:49
by Kedar
wymienilem przewody wysokiego napiecia. niestety dalej skcze iskra. nie wiem, czy to wina kpulki i palca, czy cos innego. niestety po robocie uszczelki pod glowica dalej ginie plyn. nie wiem, co z tym robic dalej...

Posted: 2011-02-02, 11:08
by Kedar
Wczoraj wymieniona została cała kopułka i palec... Oj, nie powiem, żeby obyło się bez problemów ...

Posted: 2011-02-02, 11:36
by Daroot
Kedar szalejesz :)

Posted: 2011-02-02, 11:57
by Kedar
Daroot, to niestety nie koniec moich przygód z naprawami :)

Jeszcze zostało mi kilka spraw do zrobienia:

- zlokalizowałem którędy niestety ucieka płyn chłodniczy. Puściła uszczelka przy pompie wody :( A rozrząd niedawno był robiony, więc robota czeka mnie jeszcze raz
- do wymiany mam jeden z czujników ABS
- komplet 4 tarcz i klocków
- linki ręcznego
- naprawa elektrycznych szyb na zadzie
- zamontowanie osłony pod silnikiem
- zamontowanie zderzaka
- naprawa sprzęgła agregatu od klimy
- wymiana miski olejowej, bo pojawiło się mikro-pęknięcie
- wymiana kabinowego

Chyba to tyle z tego, co pamiętam...

Posted: 2011-02-02, 13:57
by Daroot
To kasiasty jesteś widać ;)

Rozrząd założysz ten sam, tylko rozbierania dużo.

Najgorzej chyba będzie z czujnikiem ABS'u - próbowałem zdemontować dwa razy taki czujnik z piasty i niestety żadnego z nich nie udało mi się zachować w całości.
Chyba żeby całą piastę przełożyć z działającego.

Posted: 2011-02-02, 14:54
by Kedar
Z tą kasiastością, to nie jest niestety nigdzie dobrze... Ale muszę, bo zarabia na mnie czasem ten samochód...

Co do czujnika, to chyba faktycznie będę musiał całej piasty poszukać...

Rozrząd ten sam, ale faktycznie sporo roboty z rozbieraniem... Trzeci raz już w przeciągu jednego roku :(

Posted: 2011-02-10, 10:28
by Kedar
Zamontowałem spodnią osłonę silnika.

Posted: 2011-02-10, 19:42
by wazzabii
Kedar wrote:
Co do czujnika, to chyba faktycznie będę musiał całej piasty poszukać...
z tego co kojarzę jest to czujnik indukcyjny (reluktancyjny), wiązka do niego idąca powinna mieć 2 przewody, czujnik nie jest zasilany ! pod wpływem obrotu koła indukuje się w uzwojeniu czujnika siła elektromotoryczna - napięcie.

odepnij wtyczkę i sprawdź miernikiem jaką rezystancję ma czujnik, powinna być dość mała. Czasami czujnik uznawany jest jako uszkodzony ponieważ odłożyło się na nim sporo opiłków z klocków hamulcowych przez które amplituda sygnału jest za niska i układ stwierdza uszkodzenie czujnika.

podaj liczbę przewodów w wiązce i rezystancję czujnika (jak będzie niemierzalna - OVERLOAD to znaczy, że czujnik kaput).

Chyba, że fachowiec Ci to sprawdzał, ale nie tylko komputerem, bo to nie musi być koniecznie trafna diagnoza (nawet jak CLIP tak pokazał), no chyba, że oscyloskopem to już tak :)

Posted: 2011-02-12, 17:59
by lopez
Wymieniłem rurę środkową tłumika, bo moja nie dość że była zespawana z pierwszym tłumikiem, to jeszcze miała kilka dziur A połączenie z końcowym tłumikiem ledwo się trzymało Kosztowało mnie to 73zł z przesyłką Od tego sprzedawcy

Posted: 2011-02-13, 02:28
by Kedar
uporalem sie z bratem z wyciagnieciem nagrzewnicy. niestety preciekala. po stronie pasazera pod dywanem bajoro... troszke to trwalo... w poniedzialek wymiana nagrzewnicy i filtra kabinowego. jakies sugestie jak juz mam sciagnieta deske rozdzielcza?

PS. Czy przeciekajaca nagrzewnica mogla powodowac wadliwe dzialanie klimatronika? Namienie, ze kostke sprawdzilem. prad przewodza...

Posted: 2011-02-18, 21:50
by Kedar
Wymiana nagrzewnicy i filtra kabinowego. dodatkowo poprawa ocieplenia ksnalow grzewczych...

Posted: 2011-02-19, 13:46
by lopez
Założyłem z mechanikiem półoś ( On zakładał, Ja pomagał) i uzupełniłem olejek w skrzyni Autko już jeździ :)

Posted: 2011-02-20, 12:32
by tomas
Szafka dostała wczoraj nowe aku centry ,bo stare wyzioneło ducha.Teraz kręci jak szalona :D

Posted: 2011-02-20, 16:44
by najlepszenaF
We wtorek wymieniłem krzyżak w kolumnie kierowniczej, a w piątek swożeń wachacza ponieważ stary sie rozsypał i każde koło pojechało w swoją stronę :przestraszony:

Posted: 2011-02-20, 17:09
by henry71
Wczoraj wymieniłem łączniki stab ,sworzeń wachacza (TRW) i osłoę drążka kier :)

świeże wysokie napiecie na świece

Posted: 2011-03-07, 18:56
by seba
Witam , zakupiłem do mojej Initialki 3,0 24V nowy moduł zapłonowy (trzy podwójne cewki) , zamiennik francuskiej firmy , śmiga na tym aż miło pozdrawiam staszek

Posted: 2011-03-07, 22:07
by DUCHU77
dziś wymieniłem mojej France filterek powietrza, świece, olej ELF 10w40 (czyli półsyntetyk przy 257tyśkm to chyba całkiem nieźle co?) :hyhy: :P

Posted: 2011-03-15, 13:55
by Rufus
Wymieniłem łączniki stabilizatora z przodu i od razu zawieszenie ucichło i usztywniło się.
Wymieniłem podporę półosi (poprzednia była pęknięta) wraz z łożyskiem podporowym i ucichło szuranie, które przez 4 lata męczyło moje uszy i portfel.
Jak przyjdą zamówione poduszki tylnych amortyzatorów, to jeszcze wymienię i powinno być cacy z zawieszeniem.

Coś silnik głośno chodzi przy wysokich obrotach (od ok 3000 obr/min), a na biegu jałowym lekko buja budą - muszę znaleźć przyczynę, bo nie to strasznie wnerwia.

wiosna

Posted: 2011-03-26, 18:06
by tomas
szafka po wiosennym picowaniuImage

Posted: 2011-03-29, 23:53
by michalr
Umyłem Szafke.
Wymieniłem płyn chłodzący...silniki V mają dodatkowy ukryty odpowietrznik:D
Szukałem dalej czemu skrzynia wariuje, pomiary rezystancji przewodów skrzynia komp. skrzyni komp. skrzyni-komp.pokładowy
spawanie podstawy fotela
wymiana komputera klimatronika
zabawy blacharskie
wymiana schowka
odświerzanie skóry
zabawy z wachaczami
tankowanie podtlenku gazotu
To narazie na tyle.
Jutro podpinam skrzynie pod kompa, zobaczymy co powie ale czuje że zbliżamy się do celu.