Page 3 of 5
Posted: 2018-02-07, 12:03
by Koziolek2222
Nic nie ukrywam.
Cenił najpierw 10999 euro ,po pól roku zszedł na 9900 w, ostatecznie oddał mi ją za .....

8400 o ile dobrze pamiętam ( mogę sie pomylić o 100 euro plus/minus) .
Dużo , mało ? Wg mnie normalnie . Widziałem w niemcach/ oglądałem pażdzierza , a gość cenił 7 tysi euro i za mniej niż 6500 napewno by nie sprzedał
Posted: 2018-02-07, 12:14
by Koziolek2222
Nie , nie , nie. Nic nie wyrzucę

Tył jest włożony welur a przód na razie na skórze, żeby auto było jezdne, ale docelowo chce zrobić i przód w welurze i na pompowanie. A może ktos ma cały fotel w takim welurze pompowany żebym sie nie bawił z przekładkami i tapicerami ??:)
A no i ta sprawa co wczesniej pisałem problem z odpalaniem.
Otóż w zeszłm tyg 4 dni pod rząd, wsiadam do auta , odpalam , robię rundkę po miescie i po ok 10 min jak się auto zagrzało juz czuje że chodzi nie tak. Gaszę, próbuję odpalic , nic, dupa!!!Za 3 h jak ostygnie , jak ręką odjął smiga, odpala od pierwszego.
No to kupiłem te 2 przekażniki spod ecu jak koledzy mówili (choc dla mnie dziwne ze to przekażnik, bardziej mi to wygląda/wyglądało na jakis czujnik temp silnika)
Zimny silnik odpalam na starych przekaznikach -smiga.
Gaszę podmieniam przekażniki na inne, odpalam - dupa nic
Podmieniam lewy na ten co był a prawy na "nowy"/inny, odpala.
Rundka 5 min 10 min jazdy , 20min , silnik zagrzany nic, śmiga. Gasze - odpala ???
I tak 3 dni pod rząd prób , dziwne ale dopóki nie wyjade na dalszą podróz , to nie uwierzę
Posted: 2018-02-07, 12:16
by Koziolek2222
Co do zlotu chetnie tylko kiedy ??
Ja w zimę jej nie wypuszczam dalej niz granicę osiedla ( brak opon zimowych ale bardziej mi szkoda jej na snieg i sól

Posted: 2018-02-08, 23:12
by siemiondariusz4
Ja nie miałem żadnych takch problemów, ale słyszałem, że jak ECU się nagrzeje po jedzie np. w górach ( bo już ktoś mi mówił), to były takie problemy...
Pod ECU są dwie" cewki", mogą już "anomalię" robić...
Co do zlotu to drugi tydzień Maja w Kutna Hora, będą ludzie z Francji, Austrii i Czech, może z Polski będą jacyś posiadacze Biti?
Posted: 2018-02-08, 23:29
by siemiondariusz4
Coś takiego...
Posted: 2018-02-12, 12:14
by Koziolek2222
trzeba by pomyslec i moze sef da urlop

Posted: 2018-02-12, 12:21
by Jacek957
Też rozważam udział w tym zlocie o ile mnie wpuszczą

Tym bardziej że to tylko 269 km w moim przypadku

Posted: 2018-02-12, 12:32
by lesiu11
założe swój zderzak z biti i jade

Posted: 2018-02-13, 09:10
by siemiondariusz4
Ja już wolne dostałem, Hihihi

Z Francji jadą po 2,3 w autach, aby zmniejszyć koszty drogi....
Posted: 2018-02-13, 10:26
by Jacek957
siemiondariusz4 wrote:Z Francji jadą po 2,3 w autach, aby zmniejszyć koszty drogi....
Myślałem że "pocisną" na lawetach
Są już jakieś konkrety w stylu:miejsce,ile aut,czy koszty pobytu?Co należy ze sobą zabrać a co będzie na miejscu i jaką walutą należy dysponować?

Posted: 2018-02-15, 18:36
by siemiondariusz4
Koziolek2222 wrote:Nic nie ukrywam.
Cenił najpierw 10999 euro ,po pól roku zszedł na 9900 w, ostatecznie oddał mi ją za .....

8400 o ile dobrze pamiętam ( mogę sie pomylić o 100 euro plus/minus) .
Dużo , mało ? Wg mnie normalnie . Widziałem w niemcach/ oglądałem pażdzierza , a gość cenił 7 tysi euro i za mniej niż 6500 napewno by nie sprzedał
To kupiłeś za dobrą cenę, strącił, troszkę Niemiec,ale "na biednego nie trafiło":)
Posted: 2018-02-18, 11:20
by Koziolek2222
Miło to słyszeć

I nie że ja nie przepłaciłem ale Niemiec nie zyskał a stracił

A obserwowałem jego ogłoszenie kilka miesięcy i cena spadała powoli

Posted: 2018-02-26, 16:30
by Koziolek2222
Hej. A tak z innej beczki. Niee wiedziałem/nie chciałem zakładać nowego temtu: czy fotel kierowcy od po liftu 2001 r będzie pasował mocowaniami do mojej z 1995 r ? Ma ten sam kształt/profil ?( musze przełożyc te gąbki i welur na inny szkielet ?
Posted: 2018-03-21, 22:11
by Koziolek2222
Hejka.
No i a propos moich nieszczesnych przekazników:
było dobrze przez ok 3 dni prób ale wczoraj zostawiłem auto przed garażem odpalone na ok pół godz ( zdążylo się porządnie rozgrzać ) i samo zdechło , a potem juz pupa- nie odpaliło ( na podmienionych przekażnikach ) Juz nie wiem co jej jest... ??:(

Posted: 2018-03-21, 22:17
by Koziolek2222
A druga sprawa: dziś zabrałem sie za przekładkę navi ( jak wiecie nie było jej w oryginale , potem była , a niemiaszek ją wywalił. Kupiłem na alledrogo i dzis podmieniałem.
Cały dzień: zanim odnalazłem te kable i burdel który zrobił tam ten niemiaszek .... masakra.
Prawie wsjo działa , tyle że nie ma komunikacji między radiem ( mam to duże philipsa kaseciak/CD) a ekranem navi?? Z kierownicy i radiem steruje wszystkim ale nie widze nic co się dzieje na ekranie .
Który kabel/kostka od ekranu navi/radia jest za to odpowiedzialny/a ???
Posted: 2018-03-21, 22:52
by Jacek957
Koziolek2222, Na to pytanie powinien znać odpowiedź,Między wieżą a wyświetlaczem oryginalnym to wiem ale z nawi nie miałem do czynienia.Wiem jedynie że do nawi pasuje tylko jedno oryginalne radio.
Posted: 2018-03-22, 07:55
by SURU
Navi do Safrany ? Działa to jeszcze czy tylko jako fajny dodatek, są do tego jeszcze aktualizacje ? . Już lepiej było zainwestować w dobrego tom toma . Sprawdź czujnik położenia wału może to coś da ? Jak na ciepłym nie pali to typowy objaw .
Posted: 2018-03-22, 10:20
by lesiu11
nie pasuje wyświetlacz navi do wieży philipsa
to po prostu inny komplet
Posted: 2018-03-22, 22:13
by Koziolek2222
Lesiu11 pewnie masz racje, tylko zastanawia mnie że siemiondariusz jak zakładał do niej navi to mówił że wsjo działało. A przecież jeszcze da rade słuchac radia i płyt bez wizji która to stacja i nr utworu ( choc słabo) lecz nie wyobrażam sobie momentu kiedy bym musiał wprowadzic kod do radia , a wiecie że może sie to zdarzyć i to dosyć często , a więc .....
Posted: 2018-03-22, 22:31
by Koziolek2222
kilka fotek z pytaniami a propos bo biała wtyczka ze zdjęcia nr 4 była wpięta w gniazdo poziome na samej górze na starym wyświetlaczu jak i wtyczka z foty nr 2 była wpięta po lewej , gniazdo pionowe

a gdzies za radiem znalazłem "blizniacze wtyczki ( fota nr 5 i 7 . Jednak po podpięciu navi i zamianie wtyk nic się nie zmieniło , nadal nie było sygnału z radia na ekran navi . Co prawda wtyczka z foty nr 7 wchodziła w gniazdo lekko lecz nie miała tak jakby orygianlnego zabezpieczenia , poza tym jak widac na zdjęciu wtyczka ta miła piny licząc od góry ( to widać ) 2 potem pusto na 2szt i 3 szt wlepione. A w gnieżdzie jest licząc od samego dołu 5 pinów i na górze 2 wolne ????
troche to zagmatwane ale może ktos mnie zrozumie
