Page 27 of 29

Posted: 2018-02-12, 12:36
by lesiu11
patrys4891 wrote: lesiu11, dzięki za pomoc z ECU :)
Nie ma sprawy

Posted: 2018-02-22, 22:33
by patrys4891
Miało być łatwo, szybko i ślicznie a wyszło jak zawsze

Kompletna półoś prawa (wewnętrzna i zewnętrzna) zakupiona.

Image

Z racji tego że skrzynia jest z laguny a siedzi w safrance, to wykorzystam tylko wewnętrzną półośkę. Taka układanka :D
Tak wyglądał wyciek.

Image


Miałem wyczyścić, wymienić simering, półoś, nalać oleju i jazda na drogi, ale wtedy zobaczyłem coś wiszącego z tyłu

Image


To obejma trzymająca bak paliwa :przestraszony:
Kto się zastanawiał czego nie wymieniałem, no to tej obejmy jeszcze nie wymieniałem :zdegustowany:
Na dziś zakończyłem na scaleniu ośki w całość

Image


to tyle na dziś.

Posted: 2018-02-23, 07:44
by lesiu11
blacha ocynk, dętka od roweru i obejma gotowa :)

cieszy mnie to, że ośka pasuje, dzięki za namiar, na pewno po 10tym to będzie pierwszy zakup :)

Posted: 2018-02-23, 08:39
by SURU
Obejma pod zbiornik bez problemu dostępna w ASO w Lublinie . Podobno ktoś dorabiał z bednarki ale za 100 zł myślę ,że szkoda szarpania .

Posted: 2018-02-23, 11:56
by Daroot
Nowa polos to nowa. Fajnie ze udało się dostać.

Posted: 2018-02-23, 11:58
by patrys4891
Rano zamówiłem, po południu juz miałem. Bez problemu :)

Posted: 2018-02-23, 12:32
by lesiu11
Brałeś w końcu LAUBER czy GSP ?

Posted: 2018-02-23, 13:31
by patrys4891
GSP

Posted: 2018-02-23, 17:31
by Daroot
Do nowej półosi wewnętrznej, założyłbym nowy trójpalec na zewnętrznej.

Posted: 2018-02-23, 17:37
by patrys4891
No to byś zrobił tak jak ja. Manszetę tez przełożyłem nową :D

Posted: 2018-02-23, 17:53
by Daroot
Ha, to dobre. Nie chciałem z góry osądzać, ale najpierw napisałem że pewnie założyłeś nowy trójpalec, potem pomyślałem że co jak nie, i lepiej będzie wykasować :D

Posted: 2018-02-24, 17:58
by patrys4891
Wszystko wyczyszczone z okolic wycieku i nowy simering na miejscu

Image


Lubię widok nowych części :D

Image
Image

No i jeszcze ta nieszczęsna obejma od baku paliwa. Nie udało mi się kupić nowej, więc jutro będę coś kombinował.
Image

Posted: 2018-02-24, 18:45
by lesiu11
po prostu przełożyłeś półoś przez simering? Orginalny simering ma takie prowadzenie, żeby nie uszkodzić wargi przy wkładaniu półosi, potem się je wyciąga i rozcina.

Posted: 2018-02-24, 20:46
by patrys4891
Te wargi w simeringu wcale takie delikatne nie są.
Przełożyłem tak po prostu, ale najpierw posmarowałem olejem simering i półośkę.

Posted: 2018-03-02, 13:03
by patrys4891
Nikt chyba nie lubi jak mu guma pęka...
Image

Biorąc pod uwagę że kilka dni temu zalałem skrzynię świeżym olejem, który teraz wyleciał przez to pęknięcie na glebę... mało fajnie :/

Posted: 2018-06-08, 09:29
by patrys4891
Wczoraj szafka przeszła przegląd techniczny.
W sumie to ostatni raz nią jechałem w święta wielkanocne, więc trochę się obawiałem co i jak.
Pomijając fakt że jak co roku musiałem "zasłonić" brak kata, to poza tym bez problemów :)
Przy okazji odkryłem nową funkcjonalność na SKP. Oni spisują co roku stan licznika, więc wiem dokładnie ile zrobiłem w ciągu roku. Wczorajszy wynik to 6400km :D

Posted: 2018-06-08, 17:11
by pemek
Mógłbyś napisać jak zasłoniłes brak kata? Rozumiem że masz rurę przelotową zamiast katalizatatora :D

Posted: 2018-06-11, 08:51
by patrys4891
W miejscu kata mam tłumik przelotowy, który nawet nie udaje kata.
Jak by była sama puszka, to by wystarczyło w nią popukać i słychać czy jest pusty czy nie.
A brak kata zasłoniłem Kazimierzem Wielkim :D

Posted: 2018-06-11, 11:57
by Daroot
A już myślałem że będzie jak w seksmisji:
zlituj się, nie patrz tam ! :D

Posted: 2018-06-12, 11:02
by patrys4891
hahaha facet popukał w puszkę spojrzał się na mnie. To stwierdziłem że bez zmian od trzech lat :D