Page 27 of 29
Posted: 2018-02-12, 12:36
by lesiu11
patrys4891 wrote:
lesiu11, dzięki za pomoc z ECU

Nie ma sprawy
Posted: 2018-02-22, 22:33
by patrys4891
Miało być łatwo, szybko i ślicznie a wyszło jak zawsze
Kompletna półoś prawa (wewnętrzna i zewnętrzna) zakupiona.
Z racji tego że skrzynia jest z laguny a siedzi w safrance, to wykorzystam tylko wewnętrzną półośkę. Taka układanka
Tak wyglądał wyciek.
Miałem wyczyścić, wymienić simering, półoś, nalać oleju i jazda na drogi, ale wtedy zobaczyłem coś wiszącego z tyłu
To obejma trzymająca bak paliwa
Kto się zastanawiał czego nie wymieniałem, no to tej obejmy jeszcze nie wymieniałem
Na dziś zakończyłem na scaleniu ośki w całość
to tyle na dziś.
Posted: 2018-02-23, 07:44
by lesiu11
blacha ocynk, dętka od roweru i obejma gotowa
cieszy mnie to, że ośka pasuje, dzięki za namiar, na pewno po 10tym to będzie pierwszy zakup

Posted: 2018-02-23, 08:39
by SURU
Obejma pod zbiornik bez problemu dostępna w ASO w Lublinie . Podobno ktoś dorabiał z bednarki ale za 100 zł myślę ,że szkoda szarpania .
Posted: 2018-02-23, 11:56
by Daroot
Nowa polos to nowa. Fajnie ze udało się dostać.
Posted: 2018-02-23, 11:58
by patrys4891
Rano zamówiłem, po południu juz miałem. Bez problemu

Posted: 2018-02-23, 12:32
by lesiu11
Brałeś w końcu LAUBER czy GSP ?
Posted: 2018-02-23, 13:31
by patrys4891
GSP
Posted: 2018-02-23, 17:31
by Daroot
Do nowej półosi wewnętrznej, założyłbym nowy trójpalec na zewnętrznej.
Posted: 2018-02-23, 17:37
by patrys4891
No to byś zrobił tak jak ja. Manszetę tez przełożyłem nową

Posted: 2018-02-23, 17:53
by Daroot
Ha, to dobre. Nie chciałem z góry osądzać, ale najpierw napisałem że pewnie założyłeś nowy trójpalec, potem pomyślałem że co jak nie, i lepiej będzie wykasować

Posted: 2018-02-24, 17:58
by patrys4891
Posted: 2018-02-24, 18:45
by lesiu11
po prostu przełożyłeś półoś przez simering? Orginalny simering ma takie prowadzenie, żeby nie uszkodzić wargi przy wkładaniu półosi, potem się je wyciąga i rozcina.
Posted: 2018-02-24, 20:46
by patrys4891
Te wargi w simeringu wcale takie delikatne nie są.
Przełożyłem tak po prostu, ale najpierw posmarowałem olejem simering i półośkę.
Posted: 2018-03-02, 13:03
by patrys4891
Nikt chyba nie lubi jak mu guma pęka...
Biorąc pod uwagę że kilka dni temu zalałem skrzynię świeżym olejem, który teraz wyleciał przez to pęknięcie na glebę... mało fajnie

Posted: 2018-06-08, 09:29
by patrys4891
Wczoraj szafka przeszła przegląd techniczny.
W sumie to ostatni raz nią jechałem w święta wielkanocne, więc trochę się obawiałem co i jak.
Pomijając fakt że jak co roku musiałem "zasłonić" brak kata, to poza tym bez problemów

Przy okazji odkryłem nową funkcjonalność na SKP. Oni spisują co roku stan licznika, więc wiem dokładnie ile zrobiłem w ciągu roku. Wczorajszy wynik to 6400km

Posted: 2018-06-08, 17:11
by pemek
Mógłbyś napisać jak zasłoniłes brak kata? Rozumiem że masz rurę przelotową zamiast katalizatatora

Posted: 2018-06-11, 08:51
by patrys4891
W miejscu kata mam tłumik przelotowy, który nawet nie udaje kata.
Jak by była sama puszka, to by wystarczyło w nią popukać i słychać czy jest pusty czy nie.
A brak kata zasłoniłem Kazimierzem Wielkim

Posted: 2018-06-11, 11:57
by Daroot
A już myślałem że będzie jak w seksmisji:
zlituj się, nie patrz tam !

Posted: 2018-06-12, 11:02
by patrys4891
hahaha facet popukał w puszkę spojrzał się na mnie. To stwierdziłem że bez zmian od trzech lat
