Stuka z tyłu - pomocy !!!!!!!!!!
Tutaj dobrze widać, na górnym amortyzatorze.
Jest taki wypust pod kabel ABS, ale dolna część tego wypustu MUSI wejść w nacięcie w zwrotnicy, gdyż w innym położeniu amortyzator za dużo będzie wystawał.

Jest taki wypust pod kabel ABS, ale dolna część tego wypustu MUSI wejść w nacięcie w zwrotnicy, gdyż w innym położeniu amortyzator za dużo będzie wystawał.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
A no właśnie , o to chodziło . Czasami zły montaż i dlatego może stukać . Jednak ja dalej stawiam na amorki albo poduszki . Nasze auta są po prostu ciężkie i tańsze zamienniki się nie sprawdzają . A swoją drogą spotkał się ktoś z amorkami booge lub boge . Są jeszcze dostępne ?
You Brought Two Too Many .
Boge to francuski producent, pamiętam że w niektórych safrankach jeszcze był montowany, stawiam na pierwszy montaż.
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
Tuleje wahaczy a jest ich kilka wiec trzeba wybadać - taki jest mój ostateczny wniosek. Jak na razie przez dwa tygodnie nie miałem czasu w weekend aby tam zajrzeć. Teraz jak wrócę wcześniej to tam zajrzę i rozkręcę wszystko. Najchętniej wszystkie bym zregenerował- wymienił. Bo jak na jednej tulei jest luz to zaraz pójdzie reszta jak juz nie poszła. Czy śruby trzymające tuleje powinny wchodzić ścisło? Same łączniki stabilizatora tylnego można kupić nowe a reszta pewnie niedostępna. Skoro przednie zawieszenie jest cichutkie to i tylne musi być takie i nie spocznę puki nie doprowadzę tego do ładu - choćby miały by być to nowe oryginały 

Odkryłem zależność. Gdy jest bardzo mokro, to nie trzeszczy, gdy jest sucho, to trzeszczy i skrzypi jak s*******n. Wnioskuję, że musi mieć to związek z jakąś gumą. Jedyne gumy, które nie były sprawdzane, to tuleje sanek, chyba, że maglownica też jest na jakichś tulejach. W przyszłym tygodniu auto idzie do mechanika, może coś znajdziemy.
Odkąd zaczęło trzeszczeć wymieniłem cały stabilizator - mój stary jeździ już w innym aucie i nie skrzypi, na nowym mam poliuretany i dalej skrzypi. Żadnego powiązania. Tuleje wahaczy były w międzyczasie również wymieniane, trzeszczy tak samo jak przed wymianą. W przyszłym tygodniu będę po raz drugi wymieniał tuleje wahaczy, ale jakoś ciężko mi sobie wyobrazić, że to coś pomoże w temacie trzeszczenia. Biorę pod uwagę Jeszcze jedną rzecz: trzeszczeć zaczęło po serwisie podczas, którego wymieniana była m.in. dolna poduszka pod silnikiem. Od tamtego czasu nikt do niej nie zaglądał. Może to będzie dobry trop.
Last edited by Atropos on 2015-10-23, 23:36, edited 2 times in total.
Również podczas wizyty u Henrego została porównana praca zawieszenia. On ma nowe amortyzatory olejowe Monroe - Ja natomiast mam komplet amortyzatorów olejowo gazowych TRW. Nawet lekko naciskając na karoserię u niego amortyzator się ugina u mnie stoi w miejscu. Hałas dochodzący z tyłu czyli dudnienie szczególnie słyszalne na połatanych wypukłych drogach jest normalne. Tak ma po prostu być. U mnie zawieszenie jest twardsze trochę mniej komfortowe a nie o to mi chodziło. Do przemyślenia pozostaje wymiana kompletu na olejowe. Na pewno będę wygłuszał nadkola od wewnątrz ( mata GMS 07xl ). Jak ktoś lubi twardsze zawieszenie - to mogę sprzedać moje lekko używane amory - na pewno sprawne.
Last edited by Lukasz737 on 2018-10-22, 19:40, edited 1 time in total.