Na postoju zimy silnik 3/4 skali, po dodaniu gazu prawi max
na postoju ciepły silnik 1/2 skali, po dodaniu gazu rośnie do max prawie
podczas jazdy silnik gorący (wentylatory po korku zapięte, wskazówka na 3/4 skali, czyli ostatni gruba kreska przed tymi oznaczającymi niebezpieczną temperaturę, no i spada) - pomiędzy 1/4 i 1/2...
Wiem że to tylko wskaźnik a nie miernik, ale chciałem wiedzieć jak jest u was z analogicznymi silnikami. W poprzednich szafach ( jak w sigu) pokazywane ciśnienie było sporo niższe, dojeżdzało tak do stanu pomiędzy 1/2 a 3/4... a w tym silniku stan ten przekracza. Podobno to normalne - tak twierdzi serwis - ale chciałem się upenić.
Jak wam pokazuje ciśnienie oleju ? (2.5 PH II 20V)
U mnie bardzo podobnie, z tym że jak odpale silnik to cisnienie leci prawie do konca na wolnych, dopiero jak sie trochę rozgrzeje to wskazowka spada do 3/4 - praktycznie nigdy nie jest nizej... mysle ze to tez zalezy od oleju, jesli ktos ma pelna synteze - to cisnienie moze byc nizsze...
tez na początku tak podejrzliwie na to patrzyłem - widze ze mamy podobne odczucia
ciekawostką jest to, ze przy wymianie oleju, odessalem go z silnika, zrobilem juz od wymiany prawie tysiac kilometrow a olej na bagnecie jest caly czas prawie przezroczysty
To nawet w Z7X tak nie miałem...
tez na początku tak podejrzliwie na to patrzyłem - widze ze mamy podobne odczucia

ciekawostką jest to, ze przy wymianie oleju, odessalem go z silnika, zrobilem juz od wymiany prawie tysiac kilometrow a olej na bagnecie jest caly czas prawie przezroczysty

To nawet w Z7X tak nie miałem...
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
Ja mam już na oleju 5000 km i jest tak samo - nieśmierdzi benzyną i jest dkołanie czyściutki jak bym na gdzie jeździł. Od wymiany do wymiany nie dolewam - jedynie spada z maxa do 1/4 powyżej min.Daroot wrote:U mnie bardzo podobnie, z tym że jak odpale silnik to cisnienie leci prawie do konca na wolnych, dopiero jak sie trochę rozgrzeje to wskazowka spada do 3/4 - praktycznie nigdy nie jest nizej... mysle ze to tez zalezy od oleju, jesli ktos ma pelna synteze - to cisnienie moze byc nizsze...
tez na początku tak podejrzliwie na to patrzyłem - widze ze mamy podobne odczucia
ciekawostką jest to, ze przy wymianie oleju, odessalem go z silnika, zrobilem juz od wymiany prawie tysiac kilometrow a olej na bagnecie jest caly czas prawie przezroczysty![]()
To nawet w Z7X tak nie miałem...
Co do ciśnienia - czyli mam ok - bo ten max mnie przerażał

No nie pamiętam na czym jeżdżę - sprawdzę w książce i jutro napiszę, ale to syntetyk jest, chyba właśnie o podanej przez Ciebie lepkościarek wrote:Nie przejmuj sięW miarę wzrostu przebiegu będzie z czasem coraz niższy - przynajmniej do póki będziesz stosował syntetyk 5W40, to ustabilizuje się zapewne w granicach jakie podałem wcześniej ja i kolega Rosic


Polecialem do auta to sprawdzic...
Porównaj sobie - silnik nieodpalany od 6 godzin, wiec raczej zimny
http://www.youtube.com/watch?v=x__twipH6bU
Porównaj sobie - silnik nieodpalany od 6 godzin, wiec raczej zimny

http://www.youtube.com/watch?v=x__twipH6bU
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
No to jak u mnie..... uffff....Daroot wrote:Polecialem do auta to sprawdzic...
Porównaj sobie - silnik nieodpalany od 6 godzin, wiec raczej zimny
http://www.youtube.com/watch?v=x__twipH6bU