Page 1 of 1

Czas na wymianę rozrządu .

Posted: 2013-01-30, 13:40
by SURU
Pompka wody i rolki oraz paseczek . Simeringi też .

Posted: 2013-01-30, 15:49
by bombel
jednak wszystkie rolki :)

Posted: 2013-01-30, 19:07
by SURU
He . Tak !!!

Posted: 2013-02-02, 20:58
by SURU
OK, już po sprawie ! Rozrząd zmieniony . Pasek był OK ale z pompy się lało jak z rynny !!!

Dowiedziałem się też ciekawej rzeczy od mechanika . Chodzi o pasek wielorowkowy. Podobno jest to usterka fabryczna . Czasami ten pasek po bokach się wyciera i urywa wkręcając się w pasek rozrządu . Nie wiem czy tak można ale niektórzy stosują 5 rowkowy . Pasek 5 rowkowy się tak nie wyciera po bokach .

Posted: 2013-02-03, 00:10
by kgb5
rysio123 wrote:Nie wiem czy tak można ale niektórzy stosują 5 rowkowy . Pasek 5 rowkowy się tak nie wyciera po bokach .
Pomijając kwestie techniczne zastosowania innego paska, to jaki to ma sens? Jeżeli pasek 6 rowkowy nawet wycierałby się po bokach, to zastosowanie paska 5 rowkowego spowoduje tylko tyle, że będzie wycierał się na jednym boku :mur: . Jak dla mnie debilizm i drut niesamowity. A jeżeli ktoś nie potrafi raz na jakiś czas podnieść maski i posłuchać/pooglądać jak silnik pracuje, to niech cierpi i płaci.

Posted: 2013-04-27, 21:04
by szymon503
rysio123 wrote:Dowiedziałem się też ciekawej rzeczy od mechanika . Chodzi o pasek wielorowkowy. Podobno jest to usterka fabryczna . Czasami ten pasek po bokach się wyciera i urywa wkręcając się w pasek rozrządu .
Zmień mechanika, bo dziwne teorie głosi :D