Page 1 of 1

Szykuje się reanimacja zawieszenia oraz wymiana rozrządu

Posted: 2016-01-31, 22:45
by gines16v
Witam,
Jak w temacie po 3 latach eksploatacji safranki na naszych drogach nadszedł dzień sądu.
Mianowicie do zrobienia są końcówki drążków, tuleje wahacza, łożyska amortyzatorów.
Należało by też rozrząd wymienić bo nie wiem kiedy i przy jakim przebiegu był robiony a już 3 lata śmigam w błogiej nie świadomości co jak i kiedy, na bieżąco tylko olej wymieniam.
Pytanie teraz do was drodzy użytkownicy jakie części polecacie do zawieszenia i jakie do rozrządu.
Robiłem rozeznanie u lokalnego sprzedawcy części i wiem że troszkę będę musiał wydać dla tego liczę na wasze opinie.

Pozdrawiam,

Posted: 2016-02-01, 20:08
by henry71
Ja jak robiłem to zawieszenie wszystko TRW a rozrząd pasek getz napinacz i rolka chyba tam jeszcze była to SNR pompa ruwil

Re: Szykuje się reanimacja zawieszenia oraz wymiana rozrządu

Posted: 2016-02-02, 21:49
by dogbert
gines16v wrote:Witam,

Robiłem rozeznanie u lokalnego sprzedawcy części i wiem że troszkę będę musiał wydać dla tego liczę na wasze opinie.

Pozdrawiam,
Zobacz najpierw co zaproponuje i za ile. A po tym można wybierać.
Tuleje, poduszki i łożyska z Sasica do tego drązki i łączniki Delphi kupowałem rok temu za niecałe 650pln. W wakacje rozrząd INA 340, napinacz hydrauliczny INA 181pln i pompa Metelii chyba 130 do 2.5 benz.

Posted: 2016-02-03, 10:39
by SURU
Z tulejami Sasica to się módl by nie wpadły bo do Safrany to jest loteria.

Posted: 2016-02-03, 10:51
by Atropos
Można kupić ori w ASO - ja dałem za tuleje przednie chyba 350 PLN.

Posted: 2016-02-03, 22:58
by dogbert
SURU wrote:Z tulejami Sasica to się módl by nie wpadły bo do Safrany to jest loteria.
W najgorszym wypadku się wciśnie TRW dla odmiany. I zapomniałem, łączniki Meyle HD sa niewiele droższe niż zwykle ale lepiej wykonane. No i 4 lata gwarancji :hyhy:

Posted: 2016-02-04, 10:26
by SURU
Powodzenia . W sumie to te rzeczy które opisałeś to sam ogarniesz . Mam na myśli wymianę rozrządu i zawieszenie. Tylko pamiętaj o korbie na zero klin w zamach i marker lub blokada ze sklepu na dwa wałki jednocześnie . No i nie wiem jaki masz napinacz jeśli hydrauliczny to prosta sprawa jeśli rolkę to już musi być wstępne napięcie ale to może ktoś się inny wypowie jak to jest z tym zwykłym napinaczem .